Fifa 2010 Xbox 360 blijft Bevriezen

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
ik heb last van een bug in fifa ik heb een Online speler en die is erg goed

Overal : 94 dit heb ik geregeld met geld door Microsoft punten er inteinversteren
alleen nu blijft sinds gister m xbox 360 haken tijdens elke Club online wedstrijd

nu hoorde ik in een Xbox 360 party dat je dan je account moet Delete en opnieuw beginnen dus heb ik dat gedaan maar nu ben ik ook me 27 euro kwijt?

kan ik dit nog terug krijgen als iemand dit weet?

Hallo eeyk

Ik heb het zelfde probleem alleen ik weet niet precies wat ik moet wissen zonder dat ik mn speler kwijt raak.

Bij mij loopt het spel constant vast in spel coach. Bij het vrijspelen van rode schoenen (Rode kaart in een wedstrijd) en bij het vrijspelen van 25 staande tackles 3 per wedstrijd.

Mijn vraag aan jou is of jij inmiddels het probleem hebt opgelost en of jij weet welke data ik moet wissen.

Ik hoop dat ik snel een reactie krijg van je.

Thanks alvast...

Als je het Spel dat je gedownload hebt van je Xbox 360 Delete, kan je ze gewoon weer terug downloaden door de volgende stappen te ondernemen:

Klik bij "My Xbox" om je account > Manage Account > Download History.
Daar staat hij dan bij en dan kan je hem dus gewoon weer opnieuw downloaden zonder weer te moeten betalen.
Je hebt het spel gekocht en hij is verbonden met je Xbox Account, als je hem delete staat hij nog wel gewoon in je account, dus kan je hem gewoon weer downloaden!

Groetjes Klaas :thumb:

Als het spel blijft bevriezen moet je de xbox binnenkort wegbrengen
Want dan krijg je de ring of death
Mijne is ook weg omdat dat probleem

Dat hoeft niet hoor dat waneer hij bij een spel vaak freezed dat je xbox dan RROD krijgt.
Ik heb het zelf ook een tijdje gehad dat hij steeds met alle spellen vastloopt, na een weekje gebeurde het niet meer en heb er nu al maanden geen last van :D

Het hoeft niet aan de xbox te liggen. kan ook aan de disc liggen. Als het telkens op hetzelfde punt vastloopt dan kun je van een disc probleem uitgaan (kijk naar de onderkant van de disc of deze schoon is).

Ja, eerst disk kijken.. En daarbij kan het ook zijn dat je xbox misschien in een kast staat? en dan te lang aan staat waardoor die te warm word?

Ja, eerst disk kijken.. En daarbij kan het ook zijn dat je xbox misschien in een kast staat? en dan te lang aan staat waardoor die te warm word?

Meestal krijg je dan twee rode lampjes, dat duidt op oververhitting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan