Fifa WC 2006 en Rome:Total War

Status
Niet open voor verdere reacties.

jean1965

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
Berichten
9
Ik heb onlangs twee (legale) games gekocht: Fifa World Cup 2006 en Rome Total War. Het betreft PC DVD's. Deze games worden niet door mijn notebook gelezen. De melding die ik krijg luidt: ".exe is geen geldige Win32 toepassing" Ik heb een gloednieuwe notebook van Dell, terwijl ik geen problemen heb met installeren en spelen op mijn Desktop uit 2002! Heeft iemand wel eens zo'n medling gehad en weet iemand een oplossing?

Jean
 
Lijkt me een probleem in je stuurprogramma's/drivers. Maar dan moet je dat wel met alle .exe files hebben. Anders moet je ff contact opnemen met Dell, als het goed is sturen ze je dan wel een update/patch.
 
Lijkt me een probleem in je stuurprogramma's/drivers. Maar dan moet je dat wel met alle .exe files hebben. Anders moet je ff contact opnemen met Dell, als het goed is sturen ze je dan wel een update/patch.

Beste ExcelNoob,

Bedankt voor je antwoord,

Dell distantieert zich van "foutmeldingen" in de software, hoewel ik daar nog met ze over discussieer. Heb inmiddels een klachtenbrief verstuurd. Ze stellen: het is geen hardware probleem, maar een softwareprobeleem en die leveren zij wel maar zijn er kennelijk niet verantwoordelijk voor. Heb jij misschien nog een (andere) oplossing? Ik heb de melding : ---geen geldige Win32 toepassing" in alle .exe files.

Zou het probleem ook in de DVD kunnen zitten? of is dat uitgesloten?

Bedankt

Jean
 
Dat zou goed kunnen werken, ik ben via Google ook suggesties tegen gekomen dat het om een virus zou kunnen gaan.
 
Ben je de hoofdaccount van je PC? Want anders kun je er ook niet bij, dan heb je de rechten daarvoor niet.
 
Ben je de hoofdaccount van je PC? Want anders kun je er ook niet bij, dan heb je de rechten daarvoor niet.

Nee, ik ben niet de hoofdaccount, dus ik kan er niet bij. Is er nog een mogelijkheid om dit te omzeilen? of anderszins?
 
Als je probeert te kopiëren via C:\Windows\Repair. Dus niet via DOS..? Dan ook?
 
Als je probeert te kopiëren via C:\Windows\Repair. Dus niet via DOS..? Dan ook?

Ik dacht dat ik dat al geprobeerd had, kopie maken kan wel, maar er gebeurt m.i. niets. Dwz, ik blijf de melding----win 32 etc krijgen. Ik zal het nog eens proberen, maar ik denk dat er gen oplossing is.
 
Ik dacht dat ik dat al geprobeerd had, kopie maken kan wel, maar er gebeurt m.i. niets. Dwz, ik blijf de melding----win 32 etc krijgen. Ik zal het nog eens proberen, maar ik denk dat er gen oplossing is.

Beste,

Ik probeer het nogmaals: ik heb nog steeds geen oplossing voor " ......geen geldige win32 toepassing" Is er nog iemand die een oplossing voor " mijn probleem" heeft? (zie boven) Alvast bedankt.

Jean
 
Heb je systeemherstel al geprobeerd? Als laatste redmiddel zou je je pc opnieuw kunnen installeren.
 
Heb je systeemherstel al geprobeerd? Als laatste redmiddel zou je je pc opnieuw kunnen installeren.

Nee, ik heb geen systeemherstel gedaan, cq nieuwe installatie. Ik denk niet dat dat het probleem oplost. Groot nadeel daarvan is dat ik dan alles weer opnieuw moet installeren, terwijl ik geen enkele garantie heb op herstel. Ik meld me voorlopig af. Bedankt.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan