Fifa08 probleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bellie

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Berichten
69
Hallo,

ik heb 2 weken geleden het Fifa08 spel gekocht en gelijk gespeeld natuurlijk...
Na ongeveer een uurtje aanmodderen kreeg ik de melding van de XBOX360
dat de schijf niet meer leesbaar is en dat ik 'm schoon moet maken?!

Nou opnieuw opgestart en jawel midden in mijn wedstrijd, van 0-1 achterstand naar 3-1 "bijna" winst,
knal wederom de melding... Vandaag ben ik dan ook terug gegaan naar de winkel en daar kreeg ik, omdat ze geen nieuwe hadden, mijn geld terug. Daarna natuurlijk direct naar een andere game-shop gegaan en een nieuwe gehaald. Je raad het al, heb alweer dezelfde melding gehad!!

Waar zou 't aan liggen? De console of de DVD? Heb al meerdere games en deze werken prima zonder een enkele foutmelding te geven.
 
krassen?

kijk eerst goed of er op de DVD geen vingerafdrukken zijn of krassen
als dit ook bij je andere games gebeurt denk ik dat je laser kapot is en moet ie terug je kan daarvoor micrososft bellen telefoon nummer staat in handleiding anders op www.xbox.com :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem, maar dan met PGR4. Dit ligt mijn inziens aan de druk van de schijf, echter wordt dit door de diverse bedrijven ontkent. Het enige dat je kan doen is hopen dat het niet gebeurt, helaas is er niet veel meer aan te doen. (Heb het met meerdere spellen al gehad)
 
krassen?

--------------------------------------------------------------------------------
kijk eerst goed of er op de DVD geen vingerafdrukken zijn of krassen
als dit ook bij je andere games gebeurt denk ik dat je laser kapot is en moet ie terug je kan daarvoor micrososft bellen telefoon nummer staat in handleiding anders op www.xbox.com


Game zat nog in verpakking en geseald..... vrees toch dat Gregyor gelijk krijgt!
 
Ik denk dat je al wel weet dat de 360 niet echt een goede reputatie heeft met het omgaan van spellen:confused:
 
haha lekker makkelijk praten geld groeid hun denk ik niet op de rug:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan