fifa10 online

Status
Niet open voor verdere reacties.

thobas

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
fifa 10 online (pc) werkt niet bij mij elke keer als ik in de lobby ben en een game start geeft hij aan dat fifa10.exe niet meer werkt hoe kan ik dit oplossen help mij a.u.b:(

heb je de firewall al uitgeschakeld, als je het spel voor de eerste keer opstart krijg je als het goed is de firewall te zien, deze vraagt dan om het prograamma toe te laten, druk dan op toestaan, unblock of zoiets(ik heb engels dus ik weet niet wat er in het nederlands staat)dus geef toestemming,
dit geld voor XP, bij win 7 of vista weet ik niet of de firewall ook opduikt.

heb je de firewall al uitgeschakeld, als je het spel voor de eerste keer opstart krijg je als het goed is de firewall te zien, deze vraagt dan om het prograamma toe te laten, druk dan op toestaan, unblock of zoiets(ik heb engels dus ik weet niet wat er in het nederlands staat)dus geef toestemming,
dit geld voor XP, bij win 7 of vista weet ik niet of de firewall ook opduikt.

ik heb al geprobeert firewall uit te zetten maar werkte nog steets niet

ik heb hem ook als administrator proberen uittevoeren

Laatst bewerkt:
ik heb al geprobeert firewall uit te zetten maar werkte nog steets niet

ik heb hem ook als administrator proberen uittevoeren

probeer even uninstall en opnieuw installeren, werkt vaak.(windows maakt ook wel eens foutjes bij het installeren)

probeer even uninstall en opnieuw installeren, werkt vaak.(windows maakt ook wel eens foutjes bij het installeren)

dat had ik ook al geprobeert want ik dacht dat eerst ook dus daarom had ik dat gedaan maar ik zag op internet dat meerdere het probleem hadden maar ik kan niet goed engels dus ik weet niet presies hoe ik dit kan oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan