[FIFA11] Internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mentosz

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Hallo,

Ik speel graag FIFA11 online en overdag + s'ochtends en s'avonds tot een uur of zes werkt dit moeiteloos. Alleen na dit tijdstip, heel groot drama. 9/10 potjes kan ik niet uitspelen omdat mijn ETHERNET Kabel er zogenaamd uit ligt volgens FIFAEA dan. Nu kijk ik dan bij het computericoontje op mijn 'werkbalk' dan staat er 'Internettoegang' maar al klik ik dan mijn internet aan gebeurt er niks? Oftewel internet ligt er uit. Meestal is het na drie vier minuten weer goed, maar zo verlies ik dus wel mooi alle wedstrijden regulier met 0-3.

Oplossingen, van harte welkom.

Reset je modem eens, schakel je netwerkkaart uit en schakel het daarna weer in.

Zijn enkel suggesties, waarom het internet er plots gewoon 5 min. uit ligt kan ik geen reden voor geven..

Dat is ook elke keer de oplossing, maar de ene keer doet hij het gewoon s'avonds bij het spelen, en de andere keer valt hij uit.

Poeh, waar vind ik die? En btw het is echt alleen bij FIFA11 online, GTAIV heeft dit soms ook wel, maar dan echt heel eventjes maar.

Hallo (?!)

Net ook weer twee keer vlot achter elkaar, door dat *** internet word mij spelen onmogelijk gemaakt? Moet toch op te lossen zijn? Toch te debiel voor woorden? Waar is de EA helpdesk mail? Dan mail ik hen wel als niemand het hier schijnt te weten.

Probeer eens jou pc een vaste ipadres te geven in je netwerk, zou wellicht helpen.

Probeer eens jou pc een vaste ipadres te geven in je netwerk, zou wellicht helpen.

Ok, waar doe ik dit? Ik wordt er namelijk helemaal niet goed van, tijdje later en nog steeds geen verbetering, sowieso hoe kan dit? Dat het alleen bij FIFA11 gebeurt.

Ok, waar doe ik dit? Ik wordt er namelijk helemaal niet goed van, tijdje later en nog steeds geen verbetering, sowieso hoe kan dit? Dat het alleen bij FIFA11 gebeurt.

eerst kijken welk ip adres jou pc momenteel heeft en gateway schrijft het op!
Via het netwerkcentrum de eigenschappen van de netwerkverbinding openen en TCP/IP configuratie openen. Hier DHCP uitschakelen en je vaste IP dat je vroeger had opnieuw ingeven. Bij standaard gateway zet je het ip-adres van de router waarmee je verbinding wil maken.

Sorry, maar dat klinkt echt als Chinees voor mij. Ik heb het wel eens eerder gedaan, maar ik zou begod niet meer weten wat ik allemaal moet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan