FIFA2005 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilders

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Berichten
165
Na herinstallatie van Windows XP op mijn computer doet FIFA2005 het plotseling niet meer.

Na installatie van FIFA2005 druk ik op SPELEN en krijg vervolgens de foutmelding :
Voor FIFA2005 is een hardware matige grafische versnelling vereist.

Heb geen idee wat hiermee bedoelt wordt en wat ik nu precies moet doen om FIFA 2005 weer te kunnen spelen.
 
installeer je drivers van je videokaart,
en installeer de rest van je drivers dan ook.
 
Rimsic
Hartelijk dank voor reaktie.
Ben nogal een leek op dit gebied.
Hoe doe ik dat precies ?

Volgens mij heb ik een Asus Radeon 9200 SE videokaart
 
Je hebt drivers bij je Videokaart gekregen als het goed is. Anders ff rechter muisknop op deze computer, eigenschappen, tabblad hardware, apparaat beheer.

Even checken wat er bij beeldschermadapters staat. Dan ga je de nieuwste drivers installeren door naar de website van je videokaart te gaan. Ff drivers installen/updaten en dan weet ik zeker dat Fifa weer werkt.
 
www.asus.com

netherlands kiezen

downloads

Graphics Card
ATI series
9200

tabblad drivers en dan even nieuwste drivers voor win xp downloaden, deze daarna installen.

bij apparaatbeheer/beeldschermadapters het stuurprogramma bijwerken
 
Koffieboontje

Bedankt.
Vroeg me wel af welke ik nu precies moet downloaden van al die drivers die zo op elkaar lijken.
Ter aanvulling :
Via DXDIAG zag ik dat op mijn PC als Beeldscherm wordt aangegeven : VGA verzie 5.01.2600.0000
Heeft dat ook met de videokaart te maken ?
 
Heb je geen cd-rom bij je videokaart gekregen?? Via de cd-rom zou je in een keer klaar zijn. Als je die kaart hebt gekocht dan MOET daar een cd-rom bijzitten met software erop.

En bedoel je met die verzie 5.01.2600.0000 je beeldscherm of beeldschermadapter (videokaart) ??
 
De video-kaart zat er al in bij de aankoop van deze PC
(was een all-in computer)
Waarschijnlijk is die versie 5.01 van de beeldschermadaptor)
 
Bij een all-in-one heb je over het algemeen nog een aantal CD's meegekregen, als het goed is staat op een deze CD's Video en beeldscherm software.
 
Hallo allemaal
Heb mijn grafische kaart opnieuw geinstalleerd en nu doet FIFA2005 het weer.
Dank voor alle hulp en adviezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan