Fight Night Round 3!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rustig

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2006
Berichten
9
Hey,

Weet er iemand, hoe je bij FNR3 een haymaker moet maken?
Heb geen flauw idee hoe de computer dat doet en heb alles geprobeerd wat ik kan.

Thanks,
Rustig
 
Dat kun je doen doormiddel van de "signature move" knop, groen of R1. Je moet dan wel zorgen dat je hem raakt he :D Zit zelf vast met het spel, we kunnen niet meer winnen hihihihi maar goed, mischien dat jij beter bent....


Greetzzz BoBo
 
Inderdaad met R1 of met groen.

Tip: Vanaf het begin manual trainen, niet auto. Ik trainde vooral op power waardoor ik misschien niet zo snel was, maar de klappen die ik uitdeelde waren ook goed raak waardoor ik de tegenstander meestal binnen 15 sec voor de eerste keer neer had.

Ik vecht eigenlijk alleen maar met haymakers. Soms ook wel gewone combo's, maar haymakers maken de meeste schade. Sla ook op het lichaam ! Niet alleen op het hoofd. En ontwijk de tegenstander z'n klappen.

Succes :)
 
Thnx, eens kijken of ik met die tactiek ook verder kom,

Cheerss

Het enige waar ik moeite mee heb is het trainen met combo's. Deze doe ik wel automatisch, de rest handmatig. Veel bewegen en ontwijken is de beste techniek vind ik zelf.
 
Thanks voor de reactie's weet nu hoe het moet! het is de analog stick! Je moet een halve slag naar voren en naar achteren of van achteren naar voren! Het is een stuk leuker als je ze zelf eens uit kunt delen i.p.v de comp alleen!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan