Fight to Cancer popup verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Berichten
1.665
Geachte leden van het Helpmij team,

Ik heb al ruim een maand die vervelende advertentie, die ik op iedere pagina weer opnieuw moet weg klikken

Met google kom ik geen stap verder
Veel website bieden mij gratis spyhunter software aan, maar heeft die 310 fouten op mijn computer gevonden moet ik die betaalde versie aanschaffen om het te verwijderen

ik heb een tijdje mijn privacy extreem hoog (max) gezet maar daar wordt ik ook niet vrolijk van

kan iemand mij helpen om dit te verwijderen?

heb AVG er op los gelaten, Ccleaner heb een popup block progje draaien niks helpt

Graag advies Jeroen
 
Tja, wij raden heel vaak MBAM en of Super antispyware aan, zijn gratis en goed. Tevens kan je adwcleaner ook nog proberen.
Voor je browser heb je ook nog addons zoals addblocker oid.
 
:( Jej jej tjonge jonge heb jij nooit ergens gelezen hoeveel klachten op SpyHunter rond op Internet te lezen zijn ..?

Zoals bijv deze -->>http://www.computeridee-totaal.nl/spyhunter-verwijderen/

Van mijn kant ik wil ook zeggen ga maar even in veilige modus AdwCleaner draaien ... AdwCleaner hoef je niet installeren gratis is en bovendien zeer effectief is ..
 
Laatst bewerkt:
@Royonix: Jouw posting en link voegen niets toe, want
a. De TS gaat Spyhunter helemaal niet gebruiken, want hij heeft dezelfde klacht als jouw link: Je hebt niets aan Spyhunter zonder er voor te betalen.
b. Spyhunter zelf is geen spyware etc., dus met verwijderen via Programma's toevoegen en verwijderen is de TS zover dat hij andere programma's kan gaan gebruiken (waar Edmoor en ik er al veel van aangegeven hebben).

Ik waardeer je inzet maar je had deze discussiedraad beter met rust gelaten.

Tijs.
 
:thumb: Heh na ja dan is ook goed als jij zo zeker bent dat mijn tip geen nut leveren kan ;)
P.S. Ik hoef helemaal jouw wardering niet jonge :D
 
Laatst bewerkt:
@Royonix: Ik ken en volg Spyhunter al zolang als het bestaat. En als ik had geweten Spyhunter zélf schadelijk zou zijn (bijv. spyware/adware achterlaat bij deïnstallatie) dan had ik het de TS wel verteld.
Vandaar dat ik helemaal niet op Spyhunter heb hoeven ingegaan (en jackall ook niet, trouwens) en direct kon beginnen aan tips.

Tijs.
 
Maar ik geef ook en toch aan dat SpyHunter niet iets is dat gebruikt moet worden ?:( bovendien SpHunter is absoluut als een lelijke Rogueware op ontelbare sites genoemd ..
En ...natuurlijk ik til dan mij handen weg van die topic ....zoals jij dat wil :(
 
Nog 1x:
a. De TS heeft al afscheid genomen van de Spyhunter software. We (=jij, ik en jackall) hoeven dus aan Spyhunter geen tijd te besteden.
b. Die claims over rogueware ben ik het niet mee eens: De Spyhunter software mag alle spyware/adware/PuP/(tracking) cookies aanduiden als een probleem, zolang hij die maar eerlijk gevonden heeft (dus echt op de computer staan).
Als je jouw eigen link volgt klaagt die er alleen over dat tracking cookies als probleem worden gepresenteerd die ook met andere software te verhelpen is. Dat is (op zich) géén enkele onderbouwing van rogueware, want tracking cookies zijn een probleem (wel geen grote, maar evengoed een probleem) en Spyhunter kan ze weghalen ook.

Laten we vaststellen dat je gerust tips mag geven, maar dat moeten dan wel tips zijn m.b.t. software die de TS nu kan gaan proberen, nu Spyhunter afgevallen is als hulpmiddel. Houd daarbij rekening met wat jackall en ik al als tips gegeven hebben, dus alleen toevoegingen aan onze tips, ajb.

Nogmaals: Ik waardeer je inzet.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan