Fightsim 2004 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Beste computerhelpers,

Ik heb Flightsim 2004, maar krijg deze op mijn PC niet geinstalleerd overigens wel op mijn laptop. Tijdens de installatie loopt ie vast na 4,6,13 of 31 procent. Hoe kan dit ? Staat er dan bijvoorbeeld nog iets aan. Virusscanner volgens mij niet.

Groeten

Lijkt op een leesfout, probeer de cd eens goed schoon te maken. Misschien zitten er vingers/ krassen op?

Dat is het hem nou juist. Ik wil hem alleen op mij PC installeren. Nadat bleek dat het niet lukte, heb ik het op mij laptop geprobeerd. Dus dan lijkt een leesfout mij niet het probleem of zou het dan toch kunnen. Heb je verder nog suggesties.

Groetjes

Als ie bij 31% vastloopt is dat de tweede cd. De ene keer loopt ie vast bij CD1 en de andere keer bij CD 2.

Groetjes

je heb kans dat het je cd-rom speler is ik heb dat ook een keer gehad met een ander spel
probeer eens een andere cd-rom of brander

Van alles geprobeerd, blijkt gewoon onder Win98 niet te werken. Zou volgens de doos wel moeten, maar de praktijk blijkt toch anders te zijn.

Groetjes

Wat die laatste opmerking betreft: ik had vorheen FS 2002 op Win 98 se draaien. Kreeg de vliegtuigen amper de lucht in. Toen installeerde ik XP en begon het spel letterlijk te vliegen. Denk dat dat met FS 2004 ook zo is. Kan het niet uittesten want ik gebruik geen W98 meer.

Kun je geen verbinding met die laptop maken en het spel vanaf de cdrom van je laptop installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan