Figuren zijn ineens moeilijk te bewerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Ik heb een aantal modellen gemaakt door gewoon wat vierkantjes aan elkaar te verbinden met connectors.. nu heb ik gisteren wat problemen gehad met mijn modellen, ze deden heel raar qua selecteren en copy pasten en zo..en vandaag kon ik niet eens mijn .doc openen zonder open+repair te gebruiken..die fouten die hij gaf waren gerelateerd aan die modellen.. maar goed hij opende hem gelukkig...maar nu zit ik nog steeds met het probleem dat ik bij sommige modellen geen connectors meer kan gebruiken..hij kan ze niet selecteren (blijf grijs)...en bovendien is het canvas deel weg..en ik kan ze gewoon bijna niet meer bewerken..(heb ze al ungrouped en zo)...dus iemand een idee?

Dus wilde ik ze gewoon met de hand verbinden, maar er mijn lijntjes die 'snappen' telkens naar bepaalde posities toe..kan je dit uitzetten, net als bij Photoshop...?
 
over Word 2003...

ik denk dat het te maken heeft met mijn drawing canvas.. want bij die probleem gevallen..zit er geen canvas omheen en bij die anderen wel...
 
Ik dacht even dat het over coreldraw ging.Met word kan ik je niet helpen sorry....:confused:
 
Haha nee sorry, dit is toch ook een Word forum?
Maar goed, in elk geval toch bedankt...
 
Kun je even een printscreen maken van je probleem en deze hier even posten?
 
Geplaatst door Allard
Dus wilde ik ze gewoon met de hand verbinden, maar er mijn lijntjes die 'snappen' telkens naar bepaalde posities toe..kan je dit uitzetten, net als bij Photoshop...?
Hai, :D

Die extra hulp bij de connector is er eigenlijk voor jou gemak maar jij vindt het blijkbaar niet makkelijk.

Deze hulpmiddelen zijn alleen maar actief als je het tekenpapier gebruikt dus dit moet je dus uitzetten.

Ga naar extra/Opties/Algemeen/Automatisch tekenpapier maken bij invoegen van Autovormen uitzetten..

Nu kun je naar hartelust conectors gebruiken zonder dat Word je helpt. (Als er dus geen tekenpapier omheen staat)

Succes! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan