• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

figuur aan en uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cocko

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
HELP!

Ik ben op zoek naar een methode om in EXCEL een logo/figuur (d.m.v. bijvoorbeeld een ALS-functie) wel of niet weer te geven.

Bedoeling is op blad 1 aan te geven of de figuur op blad 2 wel of niet geplaatst gaat worden.

Ik ben een geen computerprogrammeur, dus als iemand me met appels en peren kan helpen dan graag!

In bijlage een voorbeeld, gebaseerd op een macro die ik van het Net geplukt heb. In het voorbeeld staan reeds 2 fotos om de werking te tonen, je selecteert ze via klikken in cel A2 van Blad1 en daar een naam te kiezen uit de lijst. Kijk vervolgens op Blad2 welke foto er getoond wordt. Wil je géén foto tonen, kies dan het "lege" vak (onderste) in de keuzelijst in A2.

Bijlagen

In bijlage een voorbeeld, gebaseerd op een macro die ik van het Net geplukt heb. In het voorbeeld staan reeds 2 fotos om de werking te tonen, je selecteert ze via klikken in cel A2 van Blad1 en daar een naam te kiezen uit de lijst. Kijk vervolgens op Blad2 welke foto er getoond wordt. Wil je géén foto tonen, kies dan het "lege" vak (onderste) in de keuzelijst in A2.

Oke, hartelijk bedankt! Het is me eindelijk gelukt!

Hartelijke groeten Cocko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan