• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

figuur in grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plotinus

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Ik heb een staafdiagram in Excel (2010) met een logo erin. Als ik dat staafdiagram overtrek naar Word, dan komt het logo niet mee. Als ik het logo handmatig overhaal moet ik het nog aanpassen op 'voor tekst´ om het in het diagram (binnen Word) te kunnen plakken. Vraag is nu: kan ik in Excel niet het logo aan de grafiek/staafdiagram vastmaken zodat het als een eenheid wordt behandeld? Groeperen lijkt niet te werken...

Laatst bewerkt:
Volgens mij haal je de termen 'tabel' en 'grafiek' iets door elkaar.
Misschien dat het excelbestandje en wordbestandje licht kunnen brengen in deze duisternis.

Misschien heb je hier iets aan.
Volgens Aaron Blood (http://www.ozgrid.com/forum/showthread.php?t=43338)
In 't engels, mag wel hoop ik.

Simple rule of thumb when adding objects to a chart.
Always work in the "Chart Window"
Right-click the chart and select "Chart Window". If you add a textbox to the chart while working in the chart window it will always be considered a part of the chart.
Edit: To solve your problem you probably just need to copy the textbox, right-click the chart, select Chart Window, and paste the textbox right into the chart.

inderdaad, daar de oplossing gevonden - hartelijk dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan