Fijitsu Siemens

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan24
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan24

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2006
Goedemiddag,

Ik heb gisteren een Fijutsu Siemens laptop gekocht bij mediamarkt. Er zit een Atheros AR5005G netwekkaart in. Nu wil ik op internet, maar dat wil niet lukken.

Ik ben een leek dus...

De router is van netgear, ik moest naar www.routerlogin.net als ik het goed heb om op mijn router in te loggen. Dat heb ik gedaan met de kabel van calewanadoo erin. Ik moest op test drukken en hij deed het. Als ik bij m'n netwerkverbindingen kijk, dan staat er niet verbonden. Maar bij aparaatbeheer staat er dat ie gewoon moet werken. Ik heb er ook een cd bij gehad van netgear, maar daar kom ik niet verder.

Als ik mijn netwerklijst wil vernieuwen staat er iets van dat ik wireless zero configuration moet starten. Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Jan

Jan24 zei:
Goedemiddag,

Ik heb gisteren een Fijutsu Siemens laptop gekocht bij mediamarkt. Er zit een Atheros AR5005G netwekkaart in. Nu wil ik op internet, maar dat wil niet lukken.

Ik ben een leek dus...

De router is van netgear, ik moest naar www.routerlogin.net als ik het goed heb om op mijn router in te loggen. Dat heb ik gedaan met de kabel van calewanadoo erin. Ik moest op test drukken en hij deed het. Als ik bij m'n netwerkverbindingen kijk, dan staat er niet verbonden. Maar bij aparaatbeheer staat er dat ie gewoon moet werken. Ik heb er ook een cd bij gehad van netgear, maar daar kom ik niet verder.

Als ik mijn netwerklijst wil vernieuwen staat er iets van dat ik wireless zero configuration moet starten. Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Jan

Als ik het goed begrijp probeer je draadloos connectie te maken ?

Ja dat klopt, sorry dat ik niet helemaal duidelijk ben.

Ok als eerst zal je de latop met een kabel moeten aansluiten
dan kan je kijken of internet werk
als dit zo is dan weet je dat alles goed werkt