File Branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montanaa

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2005
Hey ik heb 2 cd's van 700 MB en ik wil een file van 746 MB daarop zetten. Het is een BIN file, en ik wou vragen met welke programma moet ik het knippen zodat ik het op 2 cd's kan zetten?

:) NIET knippen

Een image file is op de harde schijf altijd groter dan wat er uiteindelijk op CD gebrand wordt.
Probeer hem gewoon met nero te branden als disk image en kijk of hij niet gewoon past.
En zoniet dan maar een cdt'je van 800 MB kopen.

je kan met nero ook ¨overbranden¨kijk bij recorder of overbranden wordt ondersteund. ga daarna naar bestand-eigenschappen-expertfuncties vul hierin het aantal minuten dat je wil overbranden.

OK nu heb ik geprobeerd om het bestand op een cd van 800 MB te zetten, Het lukt maar aan het eind zegt ie : Cd verification failed ... ofzoiets.. Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb het net met de gewone windows wizard cd branden geprobeerd, en ik krijg een melding dat er maar 96 MB ruimte vrij is TERWIJL het er NIETS opstaat en het is zeker 800 MB. in de winkel gekocht.

Kan iemand helpen?:)

kijk via verkenner wat er op staat .die verificatie wil zeggen dat er ergens een foutje is dit moet niet noodzakelijk de cd onbruikbaar maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan