file extensies

Status
Niet open voor verdere reacties.

pintopie

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2001
Ik heb een groot probleem! Ik heb onlangs een backup gemaakt van alle bestanden op mijn PC. Dit heb ik met Nero op CD gebrand/gekopieerd. Nu is mijn pc gecrasht en moest ik hem terugbrengen in de koopversie. Gelukkig heb ik mijn 3 backup cd's nog, dacht ik!!
Ik weer office geinstalleerd en ik wilde alles terug zetten. Niet meer te openen. Alleen maar allerlei rare tekentjes i.p.v. gewoon word versie.
Alle bestanden op cd hebben de file .nco en er staat Nero BackItUp Compressed File.
Met geen mogelijkheid kan ik de bestanden terug zetten in een doc of excel file. Het zijn ook nog heel belangrijke bestanden voor mij die ik echt nodig heb!!
Wie oh wie kan mij redden van dit gigantisch probleem???:shocked:
Pintopie.

Als je nero weer op je pc hebt staan met rechtermuisknop op het bestand klikken en dan krijg je de optie om de *.nco file uit te pakken.

het lukt voor geen meter

bedankt voor de snelle reactie maar dit werkt ook niet. Ik krijg de melding 'onverwacyte bestandsindeling"...
Andere opties nog misschien??
Ik denk dat de bestanden beschadigd zijn of zoiets.
Gr. Pintopie:(

nero rom 6

Ik gebruik Nero Rom express 6 SE of zoiets, zat al voorgeprogrammeerd op de pc.
Maar ik vermoed dat er iets misgegaan is met de extensie want als ik nog eens naar de documenten op de gebrande cd kijk zie ik b.v. bij alle documenten ook de extensie staan waarin het gemaakt is (word of excel) b.v.:
VACANT~1.XLS.nco (was bij mij een gewoon excelbestand)
en bij een word bestand staat .DOC.nco er achter.
Zit daar misschien de clou??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan