file missing

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Bij het opstarten van een W95 pc krijg ik de volgende melding: Nsched32.exe ontbreekt

Ik kan wel gewoon doorstarten.
Waar heb ik genoemd bestand voor nodig?

Ik denk dat er even bij housecall gescand moet worden.

Mwah, heb net AVG gedownload en virusje gevonden en geëlimineerd (kolotoc) :D , maar heeft dat er mee te maken denk je?

Nou bedankt hoor!
Zit hier bij een pc die wanneer ik meer dan 2 vensters open heb, zo ongeveer ratelt alsof ie op wil stijgen!
Dacht even gauw hulp te krijgen.
Laat maar!

hmmzz. je krijgt even werk denk ik, kijk eens bij symantec daar hebben ze er wel het één en ander over te melden.

Geplaatst door margaNo
Nou bedankt hoor!
Zit hier bij een pc die wanneer ik meer dan 2 vensters open heb, zo ongeveer ratelt alsof ie op wil stijgen!
Dacht even gauw hulp te krijgen.
Laat maar!

Nou zo bedoelde ik het niet hoor, als je op mijn link (GOOGLE) klik zie je dat er tientallen virussen zijn die bezig zijn met Nsched32.exe, vandaar dat ik voorstelde eens met housecall te scannen.

Als alle virussen verwijderd zijn en win 95 mist nog steeds bestanden dan zal je windows moeten herstellen, maar hoe dat met win95 moet weet ik echt niet meer.

Mwah, heb net AVG gedownload en virusje gevonden en geëlimineerd (kolotoc) , maar heeft dat er mee te maken denk je?

En over het algemeen heeft het met een al reeds besmette computer weinig zin om een virusscanner te installeren

Succes ik zal me er niet meer mee bemoeien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan