File niet te verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Hoe zat het ook alweer, als een een file gedeeld wordt door een onbekend progje of iets dergelijks.
Deze pc is schoon en heeft geen spyware toch mag ik een film niet verwijderen omdat hij gedeeld zou worden door iets of iemand anders.
Grtjs jjw

Bij mij werkt de zoekfunctie hier supertraag, maar zoek eens op "avi verwijderen" http://www.helpmij.nl/forum/search.php?s= Die oplossingen werken voor meer films dan alleen avi.

Heb nog wat gevonden: http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_undeletable_file.htm

En dit kun je ook nog doen: Voor een permanente oplossing:

( start- uitvoeren- typ ' regedit')
Verwijder de volgende registersleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32

Dan register sluiten en opnieuw opstarten.

Laatst bewerkt:
nou die sleutel die zocht ik inderdaad, dankjewel Tanya.
Helemaal perfekt, leuk bedacht trouwens van je om inderdaad via een dosbox en dan de explorer afluiten die file weg te halen, helaas ging dat hier niet maar na een beetje knoeien en forceren toch alles gelukt.
Dankjewel.
grtjs jjw

Ik heb niets bedacht hoor:D Ik ben alleen flink aan het surfen gegaan. Maar met die sleutel is het gelukt begrijp is.

Mooi zo:thumb:

Zover ik weet zou die sleutel er voor moeten zorgen dat dat geen tweede keer meer gebeurdt, tenminste da tis wat ik nu thuis lees als ik ook eens flink surf.
Ik zat vanmiddag bij vrienden en daar was het probleem, mensen helemaal door het dolle heen, net een nieuwe pc, kinderen die overal op willen en aan willen zitten.
Oh god oh god.
Maar goed alles doet het weer en gelukkig maar want ze hadden er een goed zooite van gemaakt.
Meerde vrius scanner erop gezet, alles liep maar vast, zelfs in de veilige modus kon ik bijna niks.
Het was ook nog een Home editie windows XP dus je mag al weinig.
Ik kon niet meer inloggen als admin, hou maar op.
Afijn.
grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan