File od-stnd.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

JIRKO

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
261
Kan de door Trojan horse dialer besmette file:

Pad: c:\Program files\webdialer\od-stnd12.exe verwijderd worden zonder problemen? Niet door Norton antivirus 2003 gedetekteerd, wel door AVG 6.0, maar die kan dat niet. Wat nu? Bvd Jirko
 
Ik verplaats deze post even van overige software.
 
Nog een keer scannen in veilige modus. En 2 AV's is vragen om moeilijkheden, kunnen elkaar heftig in de weg zitten waardoor je pc uiteindelijk onbeschermd kan raken. Dus een keuze maken lijkt mij verstandig.

Dit kan ook nog: lees het begin van dit topic eens en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
 
Perfect Gezina,
Nog een keer scannen in veilige modus heeft direct geholpen. Daar had ik wat aan. Bedankt Jirko
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor Gezina, geen keuze gemaakt, die twee AV' werken bij mij al lang perfect samen. Wat een doorlaat, vangt die andere op.
Groetjes Jirko
 
Geplaatst door JIRKO Wat een doorlaat, vangt die andere op.

Hoe weet je dat zo zeker? En kunnen allerlei virussen in je systeem sluimeren waar je nog geen weet van hebt...

Het gebruiken van twee antivirusprogramma's tegelijkertijd wordt door zeer deskundige mensen steevast ten stelligste ontraden. Waarschijnlijk ben je met één antivirusprogramma veiliger dan met twee scanners, omdat twee scanners elkaars functioneren vaak zodanig belemmeren dat virussen die beide programma's op zichzelf normaliter zouden tegenhouden dan toch worden doorgelaten.
 
Geplaatst door buffy


Hoe weet je dat zo zeker? En kunnen allerlei virussen in je systeem sluimeren waar je nog geen weet van hebt...

Het gebruiken van twee antivirusprogramma's tegelijkertijd wordt door zeer deskundige mensen steevast ten stelligste ontraden. Waarschijnlijk ben je met één antivirusprogramma veiliger dan met twee scanners, omdat twee scanners elkaars functioneren vaak zodanig belemmeren dat virussen die beide programma's op zichzelf normaliter zouden tegenhouden dan toch worden doorgelaten.

Niets aan toe te voegen...:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan