File recovery van grote (+5Gb) bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Mijn parter heeft een show opgenomen van TV op PC met win7. Dat wordt weggeschreven als WTV bestand. Dat kan dan weer geconverteerd naar DVRMS en vervolgens naar AVI. Zo'n bestand beslaat al gauw 5 of meer gig. En dat heb ik weggegooid.

Met filerecovery programma's lukt het alleen om de lege file (naam en extensie) naar boven te halen. Voor de rest is de file 0Kb in omvang? :shocked:

Wáár is de data die in die file thuishoort gebleven? Die moet toch ook nog ergens staan?? Wordt dat weggegooid als het niet in de prullenbak past? (grootte prullenbak aanpassen?)

Zijn er programma's die de complete file kunnen herstellen?

Met vriendelijke groet.

Jack

Waarom heb je het weggegooid als je het nodig hebt ??

Bij deze een link naar GetDataBack, die voor mij alles doet wat ik wil, zelfs al zijn de bestanden 1 maal overschreven:

http://www.runtime.org/

:o Eh... automatisme... File was al omgezet maar was niet goed.

Hoi,
als een bestand niet in de prullenbak "past" omdat er te weinig schijfruimte voor is gereserveerd krijg je daar normaliter een pop-up van met de mededeling dat er te weinig schijfruimte voor is en of je alsnog het bestand wilt verwijderen. Druk je op OK dan wordt het idd buiten de prullenbak om verwijderd.

Ligt eraan wanneer het is verwijderd. Wanneer je bestanden verwijderd, gebeurt het nooit fysiek.
De FAT of NTFS systeem markeert het als zijnde verwijderd. Waardoor nieuwe bestanden er overheen geschreven kunnen worden.
Als er geen nieuwe files in je bestandssysteem bijgekomen zijn (onwaarschijnlijk) dan zal het bestand te herstellen zijn, anders is het gewoon weg en vind je die nooit meer terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan