File sharing script

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Ik denk dat hij ver genoeg af is om aan jullie te vragen hem wat te testen;

http://www.l9f.org

De website heeft nog geen layout, het gaat me echt puur om 't technische gedeelte. Dus als jullie een account aan zouden willen maken (alleen username/ww vereist, geen email) en wat zouden willen uploaden of selfs SQL injectie tests zouden willen doen zou ik dat erg op prijs stellen! :thumb:

Credits voor "infinite storage" toevoegen is gewoon gratis overigens, dit loopt via de test-site van paypal, niet de live site.

Werkt goed!

Ik had even een video geupload! Lijkt erg goed te werken!
Heb je dit zelf gemaakt? Of kan je die gewoon ergens downloaden
Want ik vind dit script echt leuk :love:

Greetz

Smiba

Zelf in elkaar geflanst, fijn dat het werkt en bevalt :D

Ik heb je bestanden niet gedownload want ik heb natuurlijk geen flauw idee wat het bevat, maar ik zie wel in de database dat 1 van de 2 avi's die je hebt ge-upload (eye of the tiger) maar 50 kilobyte is, klopt dat wel? Zo niet dan zit er misschien toch ergens een foutje in 't script ;O

Bedankt voor je tijd trouwens!

Ja klopt

Ja dat klopt Die was ook fout :D

Ik download van youtube maar als je het downloaden stopt dan wordt het zo

vandaar dus en geen virus of een fout ;)

Maar weet je wel zeker of apache wel 1GB aan kan? heb je dat ingesteld? zoja dan moet je wel een goede server hebben ;)

Maar ik heb ook een eigen youtube en image sharing!

www.btube.nl/img/ www.btube.nl

Dus daarom hou ik van sharing! Ik zet hem in mijn favorieten!

Greetz

Smiba

Laatst bewerkt:
Ah, ok, fijn om te weten dat het niet aan het script lag.

1GB is geen probleem voor lighttpd en de server (gebruik geen apache), ik heb zelf meerdere 1GB bestanden kwijt gekund. Ik weet echter niet of het een probleem zou kunnen worden als meerdere mensen tegelijk grote bestanden zouden uploaden, misschien moet ik dat straks eens even testen :D

Is btube.nl van jou zelf? Ziet er goed uit!

Ja btube.nl is van mij ;)

Moet alleen nog even bedenken wat ik moet doen als er 2000 video's op staan dan zit mijn vps vol :confused:

Greetz

Smiba

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan