File uploaden lukt niet via ISA 2004

• Onderwerp starter Onderwerp starter mivo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mivo

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Wij hebben het volgende probleem. Een client heeft het probleem dat ie geen files kan uploaden naar een ftp server op het internet, terwijl verbinding maken wel lukt. Het maakt niet uit welke machine in het netwerk, en het probleem is bij diverse ftp servers op internet.

De client gebruikt WS-FTP LE, op Windows XP SP2 met de Windows firewall uitgeschakeld.

Op de server wordt gebruik gemaakt van ISA 2004 op Windows 2003 Server. In de ISA Server is de "Read only" in de FTP settings niet aangevinkt. Wel wordt er gebruik gemaakt van FTP Access filter.

Ik heb ook nog een een User Defined rule gemaakt, met een range van 19-22 op zowel inbound als outbound, maar geen succes.

Wat ik ook probeer, ik krijg steeds "550 Access is denied" als ik een file wil uploaden, ongeacht ftpserver.

Wat doe ik verkeerd ?

Groeten,

Michel Voorn

misschien dit

This can be either of two things. There can be an error in the username and password you are using, or you are trying to access a directory that you don't have access to. You will only have access to the directory you were set up to have access to.

Nou, blijkbaar is dit een ingewikkeld probleem, gezien de reacties die ik tot nu toe heb gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan