file wil niet worden verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

juntje

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo allemaal,mischien weet iemand raad...
ik had t progje van Winrar,maar dit was verlopen,moest t verwijderen,maar in software add/verwijderen ging t niet.
bericht..kan uninstall niet openen.
met uninstall van dit progje het zelfde bericht.
toen handmatig proberen alles te verwijderen.ging aardig,overal ook in register verwijderd.maar de file Winrar in progammafiles wil niet weg. dat wil zeggen als ik die open krijg ik RarExt.dll en die is niet te verwijderen.
Zegt dat dit progje waarschijnlijk in gebruik is.Waar vraag ik me af? t was n Unzipprogje.en zo goed als alles is gedeleted.maar wel,als ik op n map klik dan staat er nog steeds in t venster wat er dan opent ADD to archief ADD to WINRARarchief,Compress and Email,met allemaal n icoontje van Winrar dus,maar die doen niks meer.
Heb JVC power gebruikt,gaat t ook niet mee weg,
Weet iemand raad?????? alvast bedankt. J

Waarom heb je Winrar verwijderd, ook na de expiratiedatum kan je het nog wel gebruiken.

Probeer de laatste stukjes eens in de veilige modus te verwijderen. Het Winrar logo dat je tegenkomt komt omdat de extansie is gekoppeld aan Winrar. Misschien is dat zlfs wel de oorzaak van het niet kunnen verwijderen van je dll.

In verkenner onder mapopties op het tabblad Bestandstypen kan je vinden welke extensie is gekoppeld aan welk programma.

file

Hallo wim,in veilige modus ook niet. zelfde.
en bij mapopties gekeken,staat niks van rar of winrar of zo,
nog n ideetje mischien? (heb m verwijderd omdat ik steeds venster kreeg over verwijderen of registreren,en soms kon ik er ook niks mee openen,deed ie niks) groetjes j

Je kan winrar ook opnieuw installeren met een trial, en deze weer verwijderen.

trial

groetjes speedtouch

winrar

Hoi speedtouch, ja ook n idee,zal dit proberen,en als ie ut doet wacht ik even met verwijderen, tnxxxxxxxxxx

winrar

hoi speedtouch,had m weer geladen,en dacht ff proberen te verwijderen,en t klopte wat je zei,helemaal weg dus,alles,
bedankttttttttt allebei.groetttt j

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan