File zilla ftp openen in browser?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb Passive connections laten gaan tussen poort 21 en 1024 al deze poorten staan nu tijdelijk open en de firewall staat uit kan je kijken of dit verschil maakt ?

Ik zie dat als ik extern hier ga benaderen dat het lijkt te werken kan iemand me dit bevestigen ?

:P jeej :) bedankt voor de test ik zal ff kijken wat het probleem is ik denk me firewall maar ik heb al veel uitzonderingen gemaakt hier voor :(

Yep, ik kom er nu ook.

Mooi dan werkt het tot nu toe ;) iemand ook een idee wat ik moet open zetten in de firewall voor deze verbinding ?
hij blokeerd iets maar niet filezilla.exe of poort 21

Ok w8 ik heb net een klein tut gemaakt zal die hier zo op zetten, zal deze post dus editten binnen 10 min

Kan iemand het nog 1x testen dan gaan we met ze alle slapen omdat ik weer om 7uur er af moet :P

mooizo even voor de duidelijkheid dat kwam omdat je op die link klikte op pagina 1 ?

Nee ik gebruikte gewoon ftp://hetipvanjou

Firefox ging ook zonder login

edit: je link is weg op eerste pagina

Laatst bewerkt:
klopt uit veiligheid heb ik die link verwijderd ;)
vreemd heb er een gebruikersnaam en wachtwoord voor ingesteld
heb je gebruikersnaam en wachtwoord niet op automatich opslaan gedrukt zodat je hem niet hoeft in te vullen ?

Laatst bewerkt:
Ja kan zijn heb ze niet opgeslagen :/ maar met privenavigatie/icognito vraagt hij dus idd een password en username

mooi :) dan hoort alles goed te zijn bedankt voor het testen en slaap lekker ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan