Filemaker 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neil 405

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2009
Hallo,
Een kennis van mij heeft een database (Filemaker 11) met ruim 70000 sleepboten erin. Hij heeft ook van heel veel boten een foto maar die staan niet in filemaker zelf, maar gewoon in mijn afbeeldingen. En dan mijn vraag: Kun je ook foto's in filemaker zetten met behulp van een soort tabblad? Als je een boot hebt, dat je dan naar het tabblad kan springen zodat je de foto ziet?
Alvast bedankt :thumb:

Ja precies, een voorbeeld. Maar hoe doe je dat? :confused:
In ieder geval bedankt voor je antwoord!

Ik ken het programma niet maar ik zie dat je kan klikken op edit template dus hieruit kan je waarschijnlijk lezen hoe het moet + ze zullen wel een reference of api hebben

Ben je al verder gekomen?

Anders zal ik een voorbeeld geven hoe je het kan oplossen.

Gr. Fred

Nee, het is nog niet opgelost, als je een oplossing hebt hoor ik het graag :thumb:

Edit:
Ik heb geprobeerd alle gegevens te kopieren naar een tabblad maar dat werkt niet want in het andere tabblad voor de foto zie je die gegevens dan ook staan. Nu wil ik die weer uit het tabblad halen maar dat lukt niet.

Laatst bewerkt:
Hoi, ik kan een voorbeeldje maken en dat je hem zelf overzet of je kan de database op sturen zodat ik het er meteen in zit voor je.

Geef maar aan wat je wilt.

Groet, Fred

Het is niet gelukt om het bestand te uploaden en een plaatje van de database lukt ook niet. Kan ik je niet een plaatje even mailen want dat gaat makkelijker.

Hoe groot is het bestand? Wel het bestand inpakken ( zippen) voor verzenden. Is het groter dan +/-15mb dan is het niet te verzenden via de mail.
Mijn email is fredb123456789@gmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan