files niet afspeelbaar vanaf externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

aad prostaat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
ik weet niet waar ik dit bericht moest plaatsen,dus ik probeer het hier.ik heb een externe harde schijf van freecom 250 gb gekocht.daarop stond een mapje '''secure & compres".per ongeluk heb ik daar mijn mapje met mp3 muziek in verplaatst.nu zijn die bestanden veranderd en niet meer afspeelbaar.

voorbeeld : Queen - Save me.mp3

na verplaatsing : Queen - Save me.mp3.PMS

als in het bestand verander door het .PMS gedeelte eraf te halen,krijg ik een melding dat het bestand definitief beschadigd kan raken.

wie heeft er een tip om de bestanden weer naar mp3 te krigen en afspeelbaar met bijvoorbeeld winamp.

hartelijk dank alvast.
anton passchier

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn die mp3's die je op de externe hd heb geplaatst een backup, of heb je ze echt verplaatst (staan dan dus niet meer op je gewone hd)?
Wat gebeurt er als je gewoon dubbelklikt op een zo'n file?
En, heb je geen software bij die externe hd gekregen?

Zijn die mp3's die je op de externe hd heb geplaatst een backup, of heb je ze echt verplaatst (staan dan dus niet meer op je gewone hd)?
Wat gebeurt er als je gewoon dubbelklikt op een zo'n file?
En, heb je geen software bij die externe hd gekregen?

ze staan niet meer op hd van laptop.ze staan daar als back up.geen software bij gekregen,ook geen goede handleidng,bestand doet niks,ook niet na dubbelklikken.het was mp3 en nahet verplaatsen was het mp3.PMS.naam wijzigen van bestand werkt ook niet,en vrienden van mij die veel verstand hebben van pc hebben nog nooit van een PMS bestand gehoord.

Op deze site is er iemand met hetzelfde probleem: ook een externe hd van freecom, ook ongewenst .pms files gekregen. Er wordt gezegd dat het Personal Media Suite files zijn, files die horen bij de Media Suite software van Freecom. Deze software heb jij dus niet? Vreemd, dat zou wel moeten lijkt me. :shocked:
De software is niet gratis (je kunt hem kopen op de site van freecom), en over een ".pms converter" is niet veel te vinden. Ik zou naar de winkel gaan waar je die hd vandaan hebt, en om die software vragen. Die hoort er toch wel bij te zitten...

Op deze site is er iemand met hetzelfde probleem: ook een externe hd van freecom, ook ongewenst .pms files gekregen. Er wordt gezegd dat het Personal Media Suite files zijn, files die horen bij de Media Suite software van Freecom. Deze software heb jij dus niet? Vreemd, dat zou wel moeten lijkt me. :shocked:
De software is niet gratis (je kunt hem kopen op de site van freecom), en over een ".pms converter" is niet veel te vinden. Ik zou naar de winkel gaan waar je die hd vandaan hebt, en om die software vragen. Die hoort er toch wel bij te zitten...

okee,thnx voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan