Files renamen !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suzuki-kaT

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2004
Hallo mensen, ik weet niet of ik het hier goed post, maar ok.

Hoe moet je files renamen ?
Ik heb nu its gedownload via inet, van een vriend van me, maar het gekke is, ik heb nu dus 190 files in een jpg/bitmap file, en het moet zip worden of winrar, hoe kan ik alle files nu rename om ze later te kunnen uitpakken ?

De punt is dus om de files te renamen om ze later allemaal in een keer te kunnen uitpakken! aleen hoe ? :(

Bijlagen

• 001.jpg
    001.jpg
    69 KB · Weergaven: 52
denk niet dat het de oplossing is, maar goed:
wat doet dat RCT2Rnm bestand?

het is een hele spel verdeelt in 190 files, ze zeggen allemaal eerst renamen, dan uitpakken, dan instaleren :s

rct2

Wil je van alle files 1 grote file maken met zip of rar? Zodat het bij elkaar blijft? Of begrijp ik de vraag niet goed.

Laatst bewerkt:
Als je een hele serie bstanden wilt veranderen van extensie kun je het makkelijkst in DOS aan de slag gaan. Het commando rename kan dan alle bestanden hernoemen.
Bijvoorbeeld "rename *.bmp *.zip"

Je vraag is niet echt duidelijk, dit is wat ik er van begrijp;

Je hebt een bestand (spel?) van internet gedownload.
Dit was waarschijnlijk een .zip of .exe bestand, na het uitpakken of installeren heb je nu 190 jpg files.
Ga eerst eens op zoek of er niet een .exe, .bat of .com bestand ook nog bij staat, kijk ook eens of er niet een readme.txt bij staat.
In je voorbeeld is al een .bat bestand zichbaar, klik daar eens op.

Zelf bestanden gaan renamen lijkt me hier niet de oplossing.

Waarom zou het volgens jou 190 .zip files moeten worden? Lijkt mij zéér onwaarschijnlijk.

Laatst bewerkt:
Tis al allemaal opgelost, dankzij het programma renamotozip.

Na wat prutsen met winrar, winzip enz.. is het toch gelukt allemaal, :thumb: voor de hulp nog btw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan