Files Weg...

Status
Niet open voor verdere reacties.

CyberDevil

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2005
[Opgelost!] Files Weg...

Ik had mijn hd in 2 partities opgedeeld, de ene heb ik windows opgezet en de andere heb ik als opslag gebruikt. Nou merkte ik dat me schijf traag werd en dacht dat het door die partitie kwam dus wou ik ze samen voegen met Partition Magic dus dat deed ik. Na het rebooten van de pc ging Partition Magic aan het werk toen die klaar was waren bijde partities er nog alleen die partitie voor de opslag was leeg maar er was nog wel 75 GB gebruikt, dus ik partition magic starten en doe rechtermuis toets op die partitie en doe ´browse´ en dan kom ik te zien Map:
found.000
System Volume Information (Die staat er altijd)

en in de map found.000 staan :
di0018.chk t/m di0082.chk <-- Zijn mappen (Leeg)
fie0019.chk tm/ fie9999.chk <-- Zijn Bestanden (Grote verschilt)

Kan iemand me helpen met het terug krijgen van me bestanden?

Gr33tz

[Is Opeglost!]

Laatst bewerkt:
Wat zie je als je bij de schijf kijkt in op 'deze computer', rechts klikken, beheren kiezen en dan schijfbeheer aanklikken?

Disk 0 die 2 partities heeft.

Ben onder tussen bezig geweest en zag dat de partitie van me opslag niet actief stond en heb die vervolgens actief gezet en windows gereboot maar toen wou die niet meer opstarten en kreeg ik een bsod en dat kwam omdat die me windows partitie uithad gezet. Heb nu een nieuwe hd met windows. Die andere hd ziet die als 1 partitie (In Schijfbeheer als 2) en alleen de windowsmap is zichtbaar, maar er is nog wel 75 GB Gebruikt dus het staat er nog wel op.

Kan iemand me helpen tog me bestanden terug te krijgen?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Hallo !

Kun je niet terug met systeemherstel ?

Heb je opstartfloppy's gemaakt voordat je PM gebruikte?

Zo ja, daarvan opstarten en herstellen.

Greetz

Harry.

pierre27
11-02-2004, 18:35
Goedenavond,
Yes--Yes---Yes
het is mij gedeeltelijk gelukt, om mijn verdwenen files terug te halen van mijn harde schijf,welke door PQ-foutcode 132 waren verdwenen.
Ik heb dus sindsdien mijn oude schijf niet meer gebruikt, heb hem afgekoppeld en een nieuwe schijf erbij geplaatst, daarop windows-xp-prof geinstalleerd en gecontroleerd of alles naar behoren werkte, daarna de oude schijf weer aangekoppeld (spanning gegeven) en opnieuw opgestart.
Tenminste dat wilde ik, want ik kreeg nogal gauw het lichtblauwe scherm van CHMDSK, terwijl het hele scherm vol kwam te staan met:

cijfers/letters bezig met herstellen van zwevend bestand cijfers/letters naar mapbestand cijfers/letters

aan de rechtse kant van mijn scherm zag ik maar de helft van de laatste cijfers/letters, na een kwartier zag ik geen veranderingen meer en heb ik de computer geforceerd opgestart, omdat ik dacht dat hij vast zat, echter.....................hij begon weer met CHMDSK en het scherm kwam weer vol te staan, ik ben toen maar weggegaan, omdat ik toch niets anders kon doen, na een uur stond het scherm nog vol en zag ik geen voortgang, weer geforceerd opgestart, maar CHMDSK begon weer en even later zag ik rechts enkele cijfers veranderen, daarna weer geen beweging, na een half uur was mijn computer echter normaal opgestart en had ik een nieuwe partitie van 100GB (de beide oude partities waren ieder 50 GB) en ik had alle files van de eerste partitie weer op die 100GB staan, jammer genoeg niet de andere partitie, want die was belangrijker voor mij.
Het blijkt, dat de computer steeds aan het herstellen was, alleen zag ik de aller rechtse veranderingen niet op mijn scherm, het leek wel alsof mijn scherm te klein was, dus twee keer geforceerd opstaren was niet nodig geweest, omdat hij gewoon aan het werk was.
groetjes
Pierre

Dit heb ik dus ook al gedaan, alleen daar voor had ik dus nog me opslag partitie weer aftief gezet. Voor de rest heb ik alles het zelfde gedaan. Maar dus nog geen resultaat.

Maar ik geef het dus nog niet op, want het is wel terug te halen dat weet ik zeker. Weet alleen nog niet hoe en hoop dat één van jullie me daar verder bij kan helpen.

Na even wat googlen kwam ik bij dit programma en daar heb ik alle files mee terug kunnen halen!!! :D :thumb:

Iedereen Bedankt voor zijn/haar reacties!

Gr33tz 8)

Dan zal ik deze keer je topic op opgelost zetten, dat mag je voortaan zelf doen rechts onderaan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan