CyberDevil
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 aug 2005
[Opgelost!] Files Weg...
Hé
Ik had mijn hd in 2 partities opgedeeld, de ene heb ik windows opgezet en de andere heb ik als opslag gebruikt. Nou merkte ik dat me schijf traag werd en dacht dat het door die partitie kwam dus wou ik ze samen voegen met Partition Magic dus dat deed ik. Na het rebooten van de pc ging Partition Magic aan het werk toen die klaar was waren bijde partities er nog alleen die partitie voor de opslag was leeg maar er was nog wel 75 GB gebruikt, dus ik partition magic starten en doe rechtermuis toets op die partitie en doe ´browse´ en dan kom ik te zien Map:
found.000
System Volume Information (Die staat er altijd)
en in de map found.000 staan :
di0018.chk t/m di0082.chk <-- Zijn mappen (Leeg)
fie0019.chk tm/ fie9999.chk <-- Zijn Bestanden (Grote verschilt)
Kan iemand me helpen met het terug krijgen van me bestanden?
Gr33tz
[Is Opeglost!]
Hé
Ik had mijn hd in 2 partities opgedeeld, de ene heb ik windows opgezet en de andere heb ik als opslag gebruikt. Nou merkte ik dat me schijf traag werd en dacht dat het door die partitie kwam dus wou ik ze samen voegen met Partition Magic dus dat deed ik. Na het rebooten van de pc ging Partition Magic aan het werk toen die klaar was waren bijde partities er nog alleen die partitie voor de opslag was leeg maar er was nog wel 75 GB gebruikt, dus ik partition magic starten en doe rechtermuis toets op die partitie en doe ´browse´ en dan kom ik te zien Map:
found.000
System Volume Information (Die staat er altijd)
en in de map found.000 staan :
di0018.chk t/m di0082.chk <-- Zijn mappen (Leeg)
fie0019.chk tm/ fie9999.chk <-- Zijn Bestanden (Grote verschilt)
Kan iemand me helpen met het terug krijgen van me bestanden?
Gr33tz
[Is Opeglost!]
Laatst bewerkt: