Filesnederland.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vraag is dus...
Wat vinden jullie van mijn website en nog tips en of er fouten zijn etc.

Joris

Oke,

- Over het design ga ik niet, maar persoonlijk vind ik het niks en heeft niks te maken met het onderwerp (hout als achtergrond?).
- Rechts bovenin staat "Volg FileNederland.com!" maar de website is filesnederland.com
- Er worden verschillende fonts gebruikt en veel verschillende grote (veel te groot, ik heb een verkleinglas nodig.).
- Waarom bestaat het kopje "Nieuws nederland (actueel)" als je zelf toch aangeeft dat je slechte zoekresultaten hebt?
- Hooguit 1/3 van de hele site gaat maar over files in Nederland. De helft van de website gaat over het weer/nieuws (die er niet is) en de rest is (te veel) reclame.
- Het onderste stuk zou ik aanpassen qua tekst.
Filesbederland.com biedt u alle actuele file informatie, het nieuws en het weer (heeft niks met files te maken) in Nederland! Deze informatie wordt realtime bijgewerkt, Hierdoor u hoeft dus geen andere diensten meer te gebruiken. Omdat filesnederland.com nog in de betafase is[B, (komma)][/B] wordt er nog vol aan de website gewerkt.
Deze website gebruikt cookies voor onze reclame diensten en analytics. (de rest is niet relevant)
Voor meer(heeft de bezoeker als vragen gesteld dan?) vragen neemt u contact op via het contactformulier(linkje?).

Laatst bewerkt:
@Woutertjuh88 Bedankt ik zal dit z.s.m aanpassen
@ djoencool tja, dat heb je nou eenmaal als je een website bij weebly.com maakt :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan