Filesysteem repareren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silas

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Hallo,

ik heb een computer met HD waarvan het filesysteem beschadigd is.
waarschijnlijk is de HD niet goed meer.
Maar op deze HD staat HEEL belangrijke data.
weet iemand een tool die het filesysteem kan repareren, of een tool om een backup te maken die niet naar het filesysteem kijkt ofzo?

Wat voor een schijf is het?
Misschien heb ik wel een ander diagnostisch tooltje voor je om die schijf even door te lichten.

Beschadigde patitietabellen zijn vaak wel te fixen, als er geen fysieke defecten zijn.

Wat voor een schijf is het?
Misschien heb ik wel een ander diagnostisch tooltje voor je om die schijf even door te lichten.

Beschadigde patitietabellen zijn vaak wel te fixen, als er geen fysieke defecten zijn.

Waarschijnlijk is de schijf fysiek ook niet helemaal goed, dus dit wordt een beetje een probleem.

de data is dusdanig belangrijk dat de schijf naar een professioneel recovery bedrijf met als de data niet terug te halen is, dus heeft niemand nog een oplossing?

Geen eerst een een duidelijke omschrijving van de foutmeldingen die je krijgt

Ik heb de pc weggedaan met een nieuwe schijf, de melding was dat NTLDR niet gevonden kan worden.

Ik heb verteld dat ze naar een professioneel bedrijf moesten gaan om de data terug te halen. ik kan er zelf wel mee verder maar dat zou voor de klant hoog in de kosten lopen
Kunnen ze het beter direct goed doen he;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan