Filezilla 'husselt' foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

n8vlinder

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Hallo,

Ik wil 200 foto's uploaden voor een website. De bestanden zijn allemaal vernoemd ( wedstrijd 2012 (1) enz..)
Maar zodra ik ze upload gooit Filezilla de foto's door elkaar. Ook als ik ze handmatig op volgorde naar de rechterkant sleep komen de foto's niet in volgorde op de site te staan.
Ik heb verder geen verstand van FZ, alles wat ik weet heb ik zelf uitgevogeld.
Hoe kan ik voorkomen dat de foto's door elkaar gegooid worden?

Ze komen als het goed is gewoon op numerieke en dan alfabetische volgorde te staan, als je de volgorde wilt veranderen moet je de naam dus veranderen.

Ik heb de bestanden vernoemd naar wedstrijd 2012. Tussen haakjes staan dan de getallen op volgorde, dus wedstrijd 2012 (1), wedstrijd 202 (2) enz enz.
Dat zou toch betekenen dat FZ ze in de juiste volgorde upload?

In de linkerrij beginnen de foto's met (1) en daarna komt (10), (100)t/m (109) en daarna weer 11.
Zou het daar ook mee te maken kunnen hebben?

Ow ja, Filezilla heeft inderdaad niet zo'n logische sorteermethode (en voor zover ik kan zien kun je die ook niet veranderen). Maar, wat maakt het uit? Voor de website maakt het in elk geval niet uit in welke volgorde filezilla de bestanden weergeeft, zolang de links maar kloppen.

Laatst bewerkt:
Als je perse wilt dat de foto's in een bepaalde volgorde komen moet je ze met drie digits nummeren.
Dus 001,002,003,004

Er zit natuurlijk een volgorde in de foto's en die volgorde wil ik wel graag handhaven :o
Ik heb de eerste 99 genummerd vanaf 001 en nu is de volgorde wel goed.
Bedankt voor jullie antwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan