filezilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Hallo,

Ik zocht een programma maar kon het nergens vinden.
Misschien zijn er hier die dit kunnen maken/desnoods breng ik het op de markt of zo.
Ik zou graag een programma willen laten maken.

Hij moet zoals filezilla via ftp files kunnen sluizen.
Maar in de plaats van mijn pc naar een andere pc.
zou hij moeten van de ene pc ergens anders naar een andere pc ergens anders moeten kunnen sluisen.
Met 2 keer een paswoord invoeren vanaf elk andere pc.

Wie kan mij daarbij helpen?
Bestaat zo iets?

Ook voor bvb databasebestanden.

1. Hij moet zoals filezilla via ftp files kunnen sluizen.
  2. Maar in de plaats van mijn pc naar een andere pc, zou hij moeten van de ene pc ergens anders naar een andere pc ergens anders moeten kunnen sluisen.
  3. Met 2 keer een paswoord invoeren vanaf elk andere pc.

ad 1:
Elke andere ftp-client kan filez ' sluizen' of overzetten of ftp-en of ....

ad 2:
Je zult altijd toegang moeten hebben op beide lokaties;
in principe kan elke bestaande ftp-client datgene doen wat jij wilt, het probleem zit 'm in het hebben van toegang op een server op een andere lokatie.
Ik werk zelf dagelijks met een simpele ftp-client (onderdeel van Total Commander) en het overzetten van de ene 'vreemde' server naar een andere 'vreemde' server behoort tot mijn dagelijks werk. (lees 'vreemde' als: server die niet mijn werkplek is)

ad 3
hoezo 2 x invoeren????

ad. 3 Als je 2 externe pc's hebt. Ene in Amerika en de andere in Zwitserland.
Moet je toch 2 paswoorden geven als je inlogd op de 2 pc's?

Het is de bedoeling de files niet langs de 'eigen werkplek' te laten passeren.

mvg Didier

Je kunt niets sturen naar een computer die uitstaat...
Je zou iets kunnen uploaden en dan als de andere computer aan gaat een programma schrijven dat automatisch checkt of er iets is geupload.
Of je gebruikt DropBox. Google het maar.

Die 2 verschillende locaties moeten ftpserver software ingesteld hebben met jouw ftpclient als vertrouwde bron om bestanden toegankelijk te maken voor jouw programma,dat de gewenste bestanden dan kan overbrengen van de ene naar de andere ftpserver.......dit wordt FXP genoemd,en alhoewel de meeste ftpclients dit aankunnen,is 1 van de betere programma's om dit te doen FlashFXP:
KLIK

thanx,

Die 2 verschillende locaties moeten ftpserver software ingesteld hebben met jouw ftpclient als vertrouwde bron om bestanden toegankelijk te maken voor jouw programma,dat de gewenste bestanden dan kan overbrengen van de ene naar de andere ftpserver.......dit wordt FXP genoemd,en alhoewel de meeste ftpclients dit aankunnen,is 1 van de betere programma's om dit te doen FlashFXP:
KLIK

Dit had ik nodig ;-)
THANX
slotje mag er op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan