filezilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
goede dag

Ik gebruik filezilla om mijn bestanden te uplouden.

Ik heb nu de laatse tijd als ik iets uploud dat hij steeds stop en zegt bestand bestaat al
dan moet ik op ok drukken maar dan pakt hij weer een bestand.

Maar het zijn nieuwe bestanden dus ze bestaan niet op mijn server , ik heb ook alle
opties zoals bestand overschrijven bij grotere versie ect geprobeert maar hij blijft er een
te gelijk paken.

als het 10 bestanden zijn maakt een paar keer drukken niet uit maar bij 5000 bestanden wordt het vervelend.

Hallo willem008

Je moet een onderscheid maken tussen een bestand en een bestandsnaam , en dat is wat je te lezen krijgt. voorbeeld.doc en voorbeeld.jpg zijn bestanden met dezelfde naam maar met een verschillende extensie.
Je zou bijvoorbeeld een document maken met voorbeeld.doc . Je upload het naar de server.
Morgen voeg je een paar regels toe aan het document voorbeeld.doc , je upload het naar de server zul je de mededeling krijgen. Bestand bestaat reeds, overschrijven , ja of neen. Eigenlijk upload je dan geen nieuw doc bestand maar een verbeterd doc bestand.

als het 10 bestanden zijn maakt een paar keer drukken niet uit maar bij 5000 bestanden wordt het vervelend.
En dit kun je voorkomen door aan te vinken in Filezilla dat de vraag bestand overschrijven niet meer moet gesteld worden.

Laatst bewerkt:
Maar wat ik zo gek vindt ik ben op het moment bezig om een module van
oscommerce te uploaden deze is helemaal nieuw dus hij zou toch hellemaal door
moeten lopen.

Hoi Willem,
Het is niet toevallig zo, dat je aan de grens van het aantal MB's van je hostingpakket zit? Heb ik wel eens gehad, dan wilde Filezilla ook maar niet uploaden (d.w.z. er kwam steeds "bestand bestaat al") - en ging je dan kijken in het rechtervenster, dan stond het er inderdaad, maar dan met alleen de naam en een bestandsgrootte van 0kB.
Dan kon je het 10 keer proberen, maar het lukte niet om dat bestand van 0kB te overschrijven... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan