Filkkerend beeld bij Fifa 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spongeboblitjes

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Ik heb de nieuwe driver 66.93 voor de NVIDIA Geforce TI 4200 64MB geinstalleerd. Bij alle spellen doet hij het goed maar behalve bij FIFA 2005. Het beeld flikkert heel erg in het menu en als ik een wedstrijd speel dat is best irritant. Als ik hem weer terugzet op de oude driver dan is het weer goed, kunnen jullie mij helpen

Hier precies hetzelfde, driver geupdate, alle games lopen prima behalve fifa 2005 :(

driver al opnieuw geinstald maar zonder resultaat.
Iemand een idee?

Ik heb vandaag die driver weer opnieuw geinstalleerd en toen had ik dat bij twee andere spellen ook nfs underground 2 en the sims 2 en dat was daarvoor niet dat is best raar.

Hallo,

Dit probleem herken ik ik heb dit ook gehad ik heb een nvidia fx 5200 ik had de drivers van de nvidia site gedownload en geinstalleerd nu zul je denken dit zijn de goeie drivers maar nee!

toen ik een andere kaart probeerde liep alles op rolletjes dus heb ik de nvidia fx 5200 er weer ingedrukt en de driver cd opgezocht en ja hoor het wareb de drivers

dus ik raad jullie aan om de orginele drivers er is op te zetten

mvg sjj

Geplaatst door Koers
Hier precies hetzelfde, driver geupdate, alle games lopen prima behalve fifa 2005 :(

driver al opnieuw geinstald maar zonder resultaat.
Iemand een idee?

Jah, rome total war heeft het nu ook :(

Geplaatst door SJJ
Hallo,

Dit probleem herken ik ik heb dit ook gehad ik heb een nvidia fx 5200 ik had de drivers van de nvidia site gedownload en geinstalleerd nu zul je denken dit zijn de goeie drivers maar nee!

toen ik een andere kaart probeerde liep alles op rolletjes dus heb ik de nvidia fx 5200 er weer ingedrukt en de driver cd opgezocht en ja hoor het wareb de drivers

dus ik raad jullie aan om de orginele drivers er is op te zetten

mvg sjj

Sorry, dit snap ik niet helemaal :o
Als ik alleen de orginele driver van mijn cd gebruik gaat alles toch erg sloom, omdat de kaart dat niet up to date is, of bedoel je het niet zo?

Ik heb er alleen last van als ik de allernieuwste driver erop zet versie 66.93. Ik heb nou de versie daarvoor erop staan die draait wel goed. Ik vind het jammer dat die nieuwe driver het niet doet want ik merkte wel wat verbetering alleen dat flikkerend beeld is niet fijn.

is de versie ervoor 61.76, daar staat dat die alleen voor windows 98/me is

nee, de vorige versie is 61.77.
deze is voor xp.
als ik het zo lees allemaal zal er wel weer gauw een nieuwe update komen.
teminste dat hoop ik.
ik heb zaterdag de nieuwe update geinstaleerd en tot nu toe nog geen problemen.

ik speel momenteel medal of honor pacific assult en mijn vrouw speelt medal of honor breaktrough.

gelukkig draaien deze spellen tot nu toe nog goed.
hopelijk krijgt nividia veel klachten zodat er weer gauw een update uitkomt.

en voor koers:
ik heb een link op dws-gebruikers gezet.
daar kan je je de vorige versie downloaden.
misschien heb je er wat aan.
(goldy)

Laatst bewerkt:
en voor koers:
ik heb een link op dws-gebruikers gezet.
daar kan je je de vorige versie downloaden.
misschien heb je er wat aan.
(goldy) [/B]

Ik heb de link gezien maar er staan zeer veel links op de site, ik zie door de bomen het bos niet meer :8-0:

de allerbovenste moet je hebben oftewel:
download1.nvidia.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan