fill threads database v3 geeft een fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaasvansloten

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2006
wie kan mij helpen.
tijdens het update van een programma (ftd) krijg ik een fout melding

(r=witte x in een rode cirkel) Access violation at address 74989C96 in module 'msxml3.dll'. Read of address F498D658

veel versta ik niet van comp dus mijn vraag is dan ook om het zo simpel mogenlijk voor mij uit te leggen:( :o

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
alvast bedankt

klaasvansloten zei:
(r=witte x in een rode cirkel) Access violation at address 74989C96 in module 'msxml3.dll'. Read of address F498D658
Wat was je precies aan het doen? Wat betekent updaten van "Fill threads database v.3".

Toen ik bij Microsoft liet zoeken op "error 'msxml3.dll' kwam ik terecht op het Microsoft Developers Network (MSDN). Niet bepaalld een plek om onervaren gebruikers tegen te komen.

Is dat FTD en zelfstandige applicatie of ondersteunt het MS Office? Was de update compatible met je Windows XP? Had je niet eerst een Service Pack nodig om die update uit te kunnen voeren?

Edit: je kunt kijken in je logboeken: Start > Configuratiescherm > Systeembeheer > Computerbeheer > Systeemwerkset > Logboeken. Op en regel met een rood of geel waarschuwingsteken dubbelklikken. Je ziet dan een omschrijving van de fout.
Hopelijk heb je Systeemherstel op je PC? Eventueel uitvoeren naar een datum voor de foutmelding.

Laatst bewerkt:
FTD heeft een nieuwe versie. De laatste goedwerkende versie is 3.7
Versie 3.6.4 werkt niet meer. Kijk ook eens op het FTD forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan