film afspelen met dvi en surfen tegelijk? Mogelijk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendoss

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
Hai ik heb vraagje ik had dit vroeger gedaan maar weet niet meer hoe dat moet.
Want ik heb nu andere videokaart en wil graag film spelen en andere dingen tegelijk doen zonder dat film onderbroken wordt.
Wat ik nu wil is dat ik een film wilt laten afspelen terwijl ik ook achter de computer andere zit te doen bijv surfen zonder dat de film onderbroken wordt ,zolang me film maar niet geannuleerd wordt dan is alles ok.Dus gewoon 2 dingen tegelijk.
Het was me eerst wel geluk om dat voor elkaar te krijgen met me oude computer maar heb nu een nieuwe videokaart weet niet of het dan mogelijk is.
Ik heb 9800 geforce gtx +
:thumb:

Gewoon film naar andere beeldscherm slepen en surfen op het andere beeldscherm. :thumb:
Heb je Windows XP?

hai bedankt voor je reactie.
Ik heb windows xp ja
Hoe bedoel je eigenlijk met film slepen naar andere scherm?
Want ik wil graag op me pc blijven werken en film starten vanuit me pc zodat die film gewoon op tv blijft spelen zonder onderbrekingen.:D

Er is in Windows XP een optie dat je je bureaublad kunt uitbreiden.
Ga hiervoor naar je bureaublad | Rechtermuisklik 'Eigenschappen' | Instellingen | Selectievakje 'Het Windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor in' aanzetten

Daarna de Windows Media-Player helemaal naar rechts slepen en je bent klaar :thumb:

top bedankt!
Maar alleen het nadeel ervan is dat ik soms ff geen film wil bekijken me muis uit beeld kan verdwijnen.
Maar ja dit is dus ongeveer wat ik wou alleen vroeger met me vorige computer dus ook andere videokaart kon ik op me pc alles nog beheren ipv alles over te dragen naar televisie.

Maar alleen het nadeel ervan is dat ik soms ff geen film wil bekijken me muis uit beeld kan verdwijnen.
Maar ja dit is dus ongeveer wat ik wou alleen vroeger met me vorige computer dus ook andere videokaart kon ik op me pc alles nog beheren ipv alles over te dragen naar televisie.

Sorry, ik wist even geen andere oplossing.
Misschien hebben meer mensen hier suggesties :)

Persoonlijk denk ik dat dit draadje in een ongelukkig subforum is geplaatst. Immers is jouw probleem vooral softwarematig.
Een aantal adviezen zullen vast goed zijn, maar in besturingssystemen zullen meer mensen komen -> meer kans op meer oplossingen.

Ik zal vragen of het verplaatst kan worden.

[Mod-edit] Verplaatst naar Software --> Overige [/Mod-edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan