Film afspelen op laptop, via kabel naar LCD-scherm, en geluid op stereoinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vraagjes

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Berichten
69
Hey,

Ik wil graag met mijn laptop een film kijken op mijn LCD tv, met VGA-ingang en HDMI ingang. Welke is de beste om zo best mogelijk beeld te krijgen? En ik wil ook het geluid van de tv dan afspelen op mijn stereo. Ik heb nu via een AUXkabeltje het geluid naar de stereo, dat werkt ook als ik 'm op de tv doe?
 
Hoi,

Daar is ik weer volgens mij beste beeld met hdmi.
 
Oke, dan weet ik dat ook weer. Maar nog een vraagje; ik speel nu mijn geluiden af van de laptop via de stereo. Ik hoef enkel een HDMI kabel, en geen kabel naar de stereo, daar deze nu al via de laptop afspeelt?
 
Hoi,

Als je beeld wil op de tv en geluid naar je stereo zou dat zo volgens mij moeten kunnen en anders zal je gezien deze vraag je geluid via de hdmi kabel naar de tv moeten.
 
met de HDMI kabel heb je alleen beeld,... ik heb het zelfde geprobeerd maar ik krijg het geluid maar niet via mijn TV. Heb film moeten kijken met het zachte geluid van mijn laptop...
 
Hoi pilootnour5,

Heb je die optie niet dan je het geluid via de hdmi kan laten lopen hij wel volgens mij gezien zijn vorig topic
 
Tegenwoordig heb je ook wel HDMI-kabels met een audiokabel erin, dan speelt ie het geluid wel af van de laptop op je tv.
 
Nee, werkt niet. Die zelfde kabel gebruik ik voor mijn PS3 - TV. Dan heb ik toch ook gewoon geluid...:confused:
 
Hoi,

Ja de kabel wel maar de optie op hem via hdmi te laten lopen zie bijlage
 

Bijlagen

  • audio.PNG
    audio.PNG
    27 KB · Weergaven: 72
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan