film bewerken van een video camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

mascha75

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2013
IK heb een video camera van JVC.
In verband met besparen van geheugen op de memorykaart wil ik vragen of het mogelijk is om:
de videos te zetten op je PC, om vervolgens te wissen op je video camera. en deze later voor te bewerken weer terug op je video te zetten.
of is er een programma waar je op je pc mee kan plakken en knippen in filmpjes.

Tevens ben ik op zoek naar een programma waarmee je leuk een video kan maken. Muziekje erbij zetten. foto`s en documenten zoals reispapieren kan toevoegen.

wie heeft er tips.
sorry maar ben op dit gebied nog maar een beginner.
maar alvast bedankt.

Windows moviemaker al geprobeerd?
Bij wijze van uitzondering post ik een Google link, omdat ik niet weet welke Windowsversie je hebt (misschien heb je zelfs geen Windows..........) en er verschillende moviemakers zijn voor verschillende Windows.

Laatst bewerkt:
Hoi,
Om uw filmpjes over te zetten naar PC is geen enkel pobleem. Ik neem aan dat het geheugenkaartje een SD kaartje is. Je moet alleen een sd lezer hebben op uw pc.
(indien nodig, neem uw kaartje mee naar de winkel en laat u adviseren)
En om video's te bewerken hier een linkjehttp://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/videobewerking
Greetz

de videos te zetten op je PC, om vervolgens te wissen op je video camera. en deze later voor te bewerken weer terug op je video te zetten.
of is er een programma waar je op je pc mee kan plakken en knippen in filmpjes.

Tevens ben ik op zoek naar een programma waarmee je leuk een video kan maken. Muziekje erbij zetten. foto`s en documenten zoals reispapieren kan toevoegen.

wie heeft er tips.
sorry maar ben op dit gebied nog maar een beginner.
maar alvast bedankt.
Technisch kun je wel bewerkte films van je pc terug op je memorycard van he camera zetten (ik neem aan dat je dat bedoeld) maar de kans dat je camera dan die files kan lezen is klein. Verder zijn er tientallen programma's waar je video mee kunt bewerken, zowel gratis als betaalde. Gratis progjes als moviemaker kun je niet erg veel mee maar is leuk het te proberen. Je hebt wel een redelijk snelle computer ervoor nodig.

Ik word altijd zoooooooooo blij als een topicstarter de moeite neemt om even te reageren..................... ;)

Is bezig om een backup aan het maken nadat de originele film gedelete is... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan