film branden.Wie kan mij AUB helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nero55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2011
Hallo,ik wil een Film branden met nero6.maar hij accepteerd de bestandsnaam niet>kan bestand niet vinden>controleer of de juiste bestandsnaam is opgegeven.Ben wel een beginner,sorry!Wie kan mij A U B helpen??

Wat voor bestandsformaat is het?
Je kunt beter nero10 downloaden via www.nero.com en Anyconverter die kun je ergens op google vinden
Om film te branden moet je eerst je bestand omzetten naar mpg2 en dan zal wel kunnen werken,

PS:waar wil je je film op afspelen? (TV?PC?XBOX?PS3?)

Laatst bewerkt:
@Jura1993, je mag geen link naar een warez site plaatsen ! Aangezien je nog vrij nieuw bent laat ik het hierbij maar verval niet in herhaling alsjeblieft !

@ Nero, vaak moeten bestanden van film bestanden in hoofdletters ingevoerd worden.

!

Pederoco! hoofdleters heeft niets mee te maken omdat in eerste instantie je kunt geen film branden die niet gecodeerd is in nero6!

omdat in eerste instantie je kunt geen film branden die niet gecodeerd is in nero6!

Hoe kom je daar nou bij???
Je kunt prima allerlei films branden met nero, ook al zijn ze daar niet in gecodeerd.
Avi, img, iso, video_ts, het kan allemaal hoor!

Inderdaad, Nero brand vrijwel alles !
Wel belangrijk om te weten wat voor bestand de film nu is.

Eerlijk gezegd vind ik nero echt ROTZOOI! Ik raad ConvertXtoDVD of Alcohol120% aan. En als het iets simpels is, dan is PowerISO nog wel wat.

ik raad je roxio creator 2011 aan!
Het makelijk,niet ingewikkelde installlatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan