film hapert na branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

hreisch

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2003
ik heb regelmatig dat als ik een film gebrand heb dat deze aan het einde hapert bij het afspelen.
ik brand met nero 7 en alcohol met de laagste snelheid, maar dat geeft geen verschil.
ook andere merken DVD`s doen het zelfde, is mijn brander aan vervanging toe?

je moet ook je virusscan plus alle andere programma's die openstaan sluiten

tijdens het branden loppen er geen andere programma`s behalve de virusscan, dit kan toch niet de oorzaak zijn intern geheugen is ruim voldoende

zet hem maar eens uit en probeer het dan weer wel op de laagste snelheid branden

Speel je de film af in een dvd speler?
Zo ja, hapert de film ook als je de dvd afspeelt op je computer?

Ik heb namelijk het zelfde gehad.
bleek het achteraf toch aan mijn dvd recorder te leggen. (philips)
Dit ter reparatie aan geboden.
Echter ik mocht van philips een andere dvd recorder uitkiezen omdat het niet meer te repareren viel volgens philips.
Nu heb ik totaal geen last meer.

Wat je ook nog kan proberen is om te kijken of de dvd wel afspeelt op een andere dvd speler van bijv. buren, kennissen, vrienden.
Speelt hij daar wel goed op af dan brand je brander de dvd toch wel goed en moet je het denk ik toch zoeken bij je dvd speler

op de pc doet de film het goed
echter op een gewone DVD speler geeft dit altijd problemen.
goldfinger bedoel jij een standalone DVD recorder
ik heb namelijk een harddisk/dvd recorder van Sony en een gewone dvd speler die alle twee het zelfde doen.
bij de sony heb ik ook wel eens dat het beeld z/w blijft terwijl de ande speler het wel goed doet.

als de film het wel goed doet op je pc dan zou ik het toch zoeken in de dvd speler's.
Wat voor merk dvd's gebruik je?

Bij mij deed de philips schijfjes het beste.
Ik had allerlei merken geprobeert maar die van philips had de minste haperingen.
Nu ik een nieuwe harddisk recorder heb doen alle schijfjes het goed.
ook de schijfjes die op mijn oude dvd recorder het niet deden doen het nu goed op deze speler.

hapering

met welk dvd's werk je dvd+r of dvd-r
ik heb ook een sony dvd speler ,en heb vroeger het zelfde probleem gehad met dvd-r.
Ik ben nu al één jaar over geschakeld op dvd+r en heb geen enkel probleem meer.
hoop dat de info nuttig was
groetjes tinkerbel2

ik gebruik over het algemeen een + dvd maar met divesre merken heb ik geen veschil gemerkt.
ik heb nu een nieuwe DVD brander in mijn PC en het probleem schijnt opgelost te zijn, altans de laatse dvd`s gingen goed ook de gene die eerder probelemen gaven.
dus ik denk dat het aan de brander heeft gelegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan