Film in 5 stukken gesplitst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bellamsn

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Hallo,

Ik wilde graag een dvd op mijn computer zetten en daarna op mijn iPod. Het is me gelukt door middel van het programma dvd decrypter. Maar nu is de film in 5 delen gesplitst. Is het mogelijk om de film gewoon als 1 film op mijn pc te zetten? Of om de 5 stukken aan elkaar te plakken? Hopelijk kan iemand mij helpen.

Gr. :)

Ik heb het gedownload. Nu probeert ik de files te openen maar ik vind ze niet meer. Ik kan dus niet met dit programma de files samenvoegen? Is er een manier dat ik deze files naar een AVI ((Divx,XviD,MPEG4), WMV, MPEG (MPEG1 en MPEG2), MP4, MOV, DVD of VCD file omzet? Of is er een andere manier dat ik de film kan samenvoegen?

Ik krijg met dat programma een groot watermark over mijn scherm heen, dit is niet de bedoeling.. Kan iemand me een programma geven waar ik gratis/makkelijk een vob bestand naar avi kan omzetten?

tsja, maak ik een fout of jij????? Ik kon het programma niet testen op mijn laptop omdat me HD nog maar 20 MB vrije ruimte heeft. Ik zal het zo even op mij desktop testen. Ik heb alleen altijd goede ervaringen gehad met software van dvdvideosoft!

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

tsja, maak ik een fout of jij????? Ik kon het programma niet testen op mijn laptop omdat me HD nog maar 20 MB vrije ruimte heeft. Ik zal het zo even op mij desktop testen. Ik heb alleen altijd goede ervaringen gehad met software van dvdvideosoft!

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Ik zou niet weten hoe ik dat watermark zou kunnen vermijden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan