Film met ondertiteling....Nero8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thanick

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een dvd gedownload. (geen divx etc dus, maar dvd bestand)
Deze wil ik graag branden met ondertiteling. Ik gebruik hier Nero8 voor.

Ik heb een ondertiteling gedownload (srt) Alleen weet ik niet hoe ik deze samen kan branden.
Ik heb al vaker gelezen dat ik ze dezelfde naam moet geven enzo, en dat lukte ook wel toen ik nog torrents gebruikte. Echter nu heb ik echt een rijtje met bestanden en zou ik niet weten hoe of wat ik de srt moet noemen.

De bestanden heten bv... VTS_01_1 en VTS_01_2 of Video_TS........

Kan iemand mij vertellen hoe ik dus de dvd inclusief de ondertiteling op dvd kan krijgen!

Bedankt!!

sorry ik heb echt totaal geen verstand van dit soort dingen :)
Maar welke zou ik moeten kiezen als ik de film gewoon op een normale dvd speler zou af willen spelen?
Haha zoals ik al zei, ik begrijp echt heel weinig van dit soort dingen, dus als iemand mij precies kan zeggen hoe en wat, zou ik erg blij zijn :)
In mn eerste post staat iig al ongeveer hoe en wat ik heb....

Merci!

Niet aan beginnen. De in de geplaatste link staande tutorials zijn alle weliswaar niet super, super moeilijk, maar wel zodanig lastig dat het voor een leek, die niet bereid is om er uren en uren oefening in te steken, bijna ondoenlijk is.
Áls je bereid bent er een paar uren (>8) in te steken, probeer dan gewoon één van de tutorials stap-voor-stap uit voeren.

Het gaat tig-keer mis, maar uiteindelijk zal het je een keer lukken, maar nogmaals, het vergt een investering van tijd, tijd en nog eens tijd.

probeer het eens met ConvertXtoDVD. Niet moeilijk en werkt goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan