Film met ondertitels er al bij branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Hoe kan ik het snelst een film b.v James Bond helemaal klaar met ondertitels en al branden en met welk programma? Heb nl geprobeerd met Intervideo Win DVD creator 2 maar dan speelt hij niet goed af. Hij vervormd, hij blijft hangen om vervolgens weer door te gaan. Heb hem gebrand op longplay anders pastte hij niet op mijn dvd. Heb al jullie antwoorden gelezen maar kom er nog steeds niet uit.
Wie kan me helpen en als je blieft geen engels programma want dan snap ik er geen hout van.:o
Beschik over Nero ultra expres, sonic Recordnow en Intervideo win DVD creator 2.

Laatst bewerkt:
Bedankt zal is even gaan kijken daar. Volgens mij was het een avi bestand. Dacht dat ik daar behalve de start knop niets hoefde toe te voegen.

LoL.. je moet een avi bestand coverten naar Dvd en dan branden [met ondertitels erbij] :thumb: dat is het eigenlijk... de programma's die je kunt gebruiken zijn verschillend
  • ConvertXtoDvd
  • WinAVIVideoConverter
  • Cucusoft AVI to VCD DVD MPEG Creator Pro
  • En op google kun je nog zoeken naar: Avi to dvd converters, of Videoconverter subtitles.

Laatst bewerkt:
Als je dvd speler avi's kan afspelen, kan je ook de ondertiel in de avi branden.

Als je dvd speler avi's kan afspelen, kan je ook de ondertiel in de avi branden.

NIet zo makkelijk hoor, je moet wel eerst programma hebben.. Ik bedoel je ***n niet Nero opstarten en de str file erbij toeveogen:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan