film met spotnet downloaden.

• Onderwerp starter Onderwerp starter janp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

janp

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2002
Hallo, ik wil een film via spotnet downloaden.
Ik krijg voldoende films te zien, als ik er een gedownload heb, krijg ik wel een hele serie VOB's, maar kan ik maar een deel van deze film unzippen.
De fim gaat over een vrouw die bij een dokter komt.
Wie kan mij verder helpen??
Alvast bedankt
Jan

Als je daarbij ook de ifo en bup bestanden bij hebt is deze al klaar als dvd.
Deze bestanden selecteren in je brandprogramma om een dvd video te branden.

Ik download liever nooit dvd bestanden tenzij ze daadwerkelijk ook echt op een dvd gebrand moet worden

Maar goed dat terzijde

Je hebt een programma Quickpar en die kan je gedownloade bestand controleren en repareren daarvoor heb je wel par bestanden nodig

Dus als je die hebt zou je even kunnen kijken met Quickpar of je bestand wel compleet is

Website Quickpar http://www.quickpar.org.uk/

alvast bedankt voor de re's. Kan het echter morgen pas uitproberen. Laat dan wel weer van me horen.
gr. Jan

(wil idd op dvd branden)

Hallo ik heb nog eens diverse keren een film van k-e-v-b-d-d proberen te downloaden, maar krijg ze helaas niet compleet binnen. En aloew, imgburn had ik al. (maar toch nog bedankt)
dus probleem nog niet opgelost. Probeer het nog een paar keer en als het nog niet wil lukken jammer dan.
gr. Jan

Als je ze niet compleet binnen krijgt, kan je die indien nog, mogelijk hertellen met de par bestanden die bij de downloads zitten.
Hiervoor heb je quickpar nodig om de missende/beschadigde bestanden te herstellen.
Mits je niet te veel hiervan hebt. Dan houdt het op.

Hallo clmgatso,
Bedankt voor je reactie. Hier heb ik echt wat aan gehad. Bedankt en ook alle anderen die geholpen hebben.

Gr. Jan

ik download juist vaak dvd bestanden omdat deze vaak van goede kwaliteit zijn! niet alleen voor het branden maar ook als ik de film wil streamen naar mijn pc!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan