film op dvd zetten...????

Status
Niet open voor verdere reacties.

digibeta

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hallo,

ik hop dat mijn berichtje hier goed staat. Ik heb diverse films op mijn computer staan en die wil ik graag op dvd zetten. maar als ik een lege dvd in de dvd-speler/brander doe dan zegt mediaspeler dat er niets in zit en vraagt om een lege schijf. Als ik in deze computer kijk staat er ook dat er niets in zit. Wel kan ik de dvdspelerlade openen. Wat doe ik verkeerd?

met vriendelijke groet, digibeta

Nog is dit de verkeerde plek ;). (Heb het gemeld, word straks wel verplaatst).

Leest de dvd speler wel andere dvd's?

Kan je de lege dvd ook niet openen met bijv. Nero?

Laatst bewerkt:
Ja hij leest wel andere films.

Ik heb geen nero, wel acer, e-management maar die "ziet"t de lege dvd ook niet.

Laatst bewerkt:
Sorry, ik doe mijn naam eer aan vrees ik want wat is IMGBurn?? Waar vind ik dat? :o

Hehe. Geeft niks. IMGBurn is een brand programma zoals Nero. Alleen dan gratis. Doet veel meer dan alleen een img (iso, bin, Cue enz) op een dvd zetten. Dus ook Data (Zoals jij nu wilt).

Hehe. Geeft niks. IMGBurn is een brand programma zoals Nero. Alleen dan gratis. Doet veel meer dan alleen een img (iso, bin, Cue enz) op een dvd zetten. Dus ook Data (Zoals jij nu wilt).

Ik heb het programma gedownload maar die zegt ook dat er geen disc in zit.

Nog even ter aanvulling: als ik op eject druk gaat de dvd-speler wel open. Ik heb dvd's van nashua. Van de week heeft mijn man naar twee van dezelfde dvd's wat gekopieerd (van een andere dvd af) en dat lukte wel.

Hmm. Dit zijn dus dezelfde dvd's? Of zijn dit andere (Dan zou het kunnen dat we een + en - geval hebben)

En hoe los ik dat op? Ik heb nog nooit van een + en - geval gehoord, behalve met een batterij.

Wat staat er allemaal op de DVD schijf?

Nashua DVD +- R/W?
Nashua DVD + R/W?
Nashua DVD - R/W?

Zo kan ik nog wel even doorgaan met denken welke er nog meer zijn..

Er staat:

Nashua media products

16x DVD+R
4.7gb|120 min

single sided
rw
dvd+R

Heb even gekeken, en de dvd speler zou het gewoon moeten kunnen branden (Wellicht wist je dat al omdat je man het ook al had gebrand?)

Heb je al een andere DVD geprobeert?

Ja, zelfs drie. Zekerheid voor alles. Snap er echt niets van.Ik heb een lege cd-rom van sony er in gedaan en ook die wordt niet gevonden door de computer (in het menu deze computer).

Laatst bewerkt:
Ik heb het ook geprobeert via de nti dvd-cdmaker maar ook die vind geen dvd.

stap voor stap uitgelegd

ga naar deze computer.
rechtermuisknop (klik)
eigenschappen.
klik op het tabje hardware.
apparaatbeheer
verwijder hier je dvd drive
restart.
bij de restart geeft hij aan als hij opgestart is nieuwe hardware gevonden.
hij installeerd de driver op nieuw Je hoeft niks te doen als het goed is en probeer het dan opnieuw.

succes:thumb:

Hoi,

ik heb de zijkant van de pc afgehaald, de kabels van de dvd-spelers vijf minuten er uit gehad, de boel weer aangesloten en dicht gemaakt en de pc opgestart. Nu doet hij het weer. Snap niet hoe dat kan maar goed, het is opgelost. Bedankt voor jullie hulp.

digibeta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan