film op dvd zetten...????

Status
Niet open voor verdere reacties.
dvd branden

Hehe. Geeft niks. IMGBurn is een brand programma zoals Nero. Alleen dan gratis. Doet veel meer dan alleen een img (iso, bin, Cue enz) op een dvd zetten. Dus ook Data (Zoals jij nu wilt).

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan geen avi bestanden branden met imgburn en poweriso (gratis he;)).
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet oplossen?
Heb al van alles geprobeerd en soms wordt er wel iets gebrand volgens mij data bestand maar dat kan mijn dvd speler niet afspelen.
Het liefst uitleg in het nederlands want mijn engels is op dat gebied niet best:confused:
Grtz dennise

download het programma BurnAware Free
en dan dvd video selecteren
zie afbeelding

Bijlagen

• burnaware.JPG
    burnaware.JPG
    31,2 KB · Weergaven: 24
download het programma BurnAware Free
en dan dvd video selecteren
zie afbeelding

Ik heb burnawarefree en home gedownload en er 2x mee gebrand maar kan het nog steeds niet afspelen op mijn dvd speler.
Hij gooit ze er telkens uit.
Ik heb het gevoel dat er alleen maar het bestandje wordt op gebrand omdat je maar een klein gedeelte op de schijf ziet waar iets opstaat.
Het is een avi bestand en die kan ik ook niet vinden als ik ga zoeken in de map of op de usb stick waar ze toch echt opstaan.
Ik heb het ook geprobeerd om te slepen en daarvan staat alleen dat kleine bestandje gebrand op de schijf.
Please HELPPPPPPP............

probeer het niet gratis (helaas) convertxtodvd of gebruik nero eens.
convertxtodvd converteerd het avi bestand naar dvd en kan daarna gelijk de bestanden branden.

convertxtodvd gedownload via piratebay incl. key

:thumb::thumb:
convertxtodvd converteerd het avi bestand naar dvd en kan daarna gelijk de bestanden branden.

Ik heb het programma gedownload zonder virus via piratebay inclusief key en hij werkt perfect.
eerste film met avi bestand gebrand en die staat er perfect op nu maar hopen dat het ook lukt met video ts bestand.
In ieder geval bedankt voor je hulp zover en mocht ik meer vragen heb weet ik je te bereiken.
Ik ben blij dat ik mij op dit forum heb aangemeld gisteren :thumb:
Grtz Dennise

het programma maakt van de avi > video ts bestanden. dat zijn namelijk de video formaat van dvd. in de map mijn documenten heb je een folder genaamd convertxtodvd daar worden je geconverteerde films in opgeslagen.
maar verder mag ik je denk ik nie helpen omdat het over illegale software gaat.
maar video ts kan je (geloof ik )ook via dit programma branden.

branden

Ik heb nog een vraagje.
Ik heb nu een aantal films gebrand en die op de pc heel goed afspelen maar na het branden op de dvd speler slecht zijn ivm geluid en spraak niet gelijk zijn en dit is niet prettig kijken.
Ik heb het branden gedaan op x16 en een x op x4 en er is geen verschil.
weet jij misschien een antwoord hier op?
Grtz Dennise

ik heb hier nooit problemen meegehad. probeer de converteer instellingen op hoog te zetten duurt langer maar kwaliteit is beter

converteer instellingen

ik heb hier nooit problemen meegehad. probeer de converteer instellingen op hoog te zetten duurt langer maar kwaliteit is beter

Klopt het dat het dat kan vinden onder instellingen en dan omzetten?
Zoja waar moeten die 3 instellingen opstaan?

3 instellingen op het hoogst mogelijk zetten.

meestal staat het er wel achter wat het doet.
check de bijlage

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    35,5 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
omzet opties

3 instellingen op het hoogst mogelijk zetten.

meestal staat het er wel achter wat het doet.
check de bijlage

Ik kan bij omzet opties 4 dingen kiezen: Automatisch(aanbevolen)
HQ(kort project)-->tot ca 80min.
SP (gemiddeld project)-->tot ca 160min.
LP(langproject)-->160min. en langer
Bij doel grootte(Single/Dual Layer schijf)3 keuzes: DVD5(SL,gebruikte waarde4300MB)
DVD9(DL,gebruikte waarde 8100MB)
Aangepast (ingave waarde in MB
Bij Prioriteit voor het proramma mbt omzetten 7 keuzes: Rust
Laagste
Lager
Normaal
Hoger
Hoogst
Tijd kritiek

Dit staat allemaal in het stukje omzetten, welke zou jij pakken?
Sorry voor de vele vragen.
Grtz Dennise

SP, dvd 5 als je single layer (4,7 gb) dvd's gebruikt, dvd 9 als je dual layer (8,5 gb) gebruikt,en prioriteit is normaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan