Film op mp4 speler zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edjee

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2009
Hallo,

M'n broertje van 11 heeft vandaag een mp4 speler bij de intertoys gekocht en wil er graag een film op afspelen. Dit lukt mij echt totaal niet! Er staat ook dat het een avi bestand moet zijn, pleur ik de film in avi bestand op die mp4 staat er een file error ofzo.

Heb al dingen geprobeerd met zo'n converter maar lukt ook niet.
Ben een leek op dit gebied dus help mij alstublieft!

Hartelijk dank in iedere geval.

Mvg,

Edwin

Als het goed is heb je er een boekje bij gekregen, daar staat het formaat in dat de film moet hebben. Dat ding mag dan wel .avi ondersteunen, maar je zal de film toch echt moeten converteren naar het juiste formaat. Bijvoorbeeld 512 x256, en hier roep ik zomaar een formaat.

Wel jammer dat je niet even verteld om welk merk en type speler het gaat.

Als het goed is heb je er een boekje bij gekregen, daar staat het formaat in dat de film moet hebben. Dat ding mag dan wel .avi ondersteunen, maar je zal de film toch echt moeten converteren naar het juiste formaat. Bijvoorbeeld 512 x256, en hier roep ik zomaar een formaat.

Wel jammer dat je niet even verteld om welk merk en type speler het gaat.

Oke, hartstikke bedankt.
Er zat ook zo'n cd'tje bij en dan kon je een een avi converter downloaden. Dat heb ik gedaan.
Er stond dan al automatisch:

Resolution: 220x176 (het scherm is klein, 2.4'' zou dit goed zijn?)
Quality: High
Aspect Ratio: Full

En ik zou niet weten weten wat voor merk het ding heeft. Staat ook nergens een merk.

Maar bedankt voor uw reactie!

Ik ga er van uit dat dat inderdaad de juiste resolutie (formaat) is.

Ik zou zeggen pak eens een klein filmpje van een paar mb om te proberen. Dan kost het ook niet zoveel tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan