film uit twee delen samen zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
inderdaad wat sarvo zegt wat voor melding even wat meer info graag.
 
in de bijlage zie je iets van de fout melding, maar als ik op de eerste link van "klik hier" druk verschijnen een hoop informatie, waar ik niets van begrijp. Sorry.
 

Bijlagen

  • untitled.jpg
    untitled.jpg
    39,6 KB · Weergaven: 14
dit is geen foutmelding van tmpg maar van windows.

krijg je dit iedere keer als je tmpgencoder opstart ?
wat je eens zou kunnen proberen is tmpg te deinstalleren en opnieuw te installeren.
zorg er wel voor dat als je met tmpg aan de slag gaat of uberhaupt films omzetten enz dat je voldoende schijf ruimte vrij hebt.
 
Heb tmpgenc verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar weeral een ander probleem. Wil een mpeg bestand omzetten en tmpgenc zegt : can not open, or unsupported.
En ik probeer het met nero en die zegt : unknown error in the video mpeg encoder.
Wat is er nu fout?
 
probeer eens het file te decompressen
en dat file opnieuw proberen te laden in tmpg.

decompress zit bij avi2mpeg te vinden op www.helpmij.nl/leden/tazman onder handige zaken.

vaak komt dit doordat het file een audio codec heeft waar tmpg niet goed mee omgaat.
met decompress doe je het geluid wat er in zit decompressen naar wav.
 
Decompres kan de file niet decompressen omdat het geen avi bestand is
 
Geplaatst door bibba
Decompres kan de file niet decompressen omdat het geen avi bestand is

wat voor bestand is het dan ?? hoogst waarschijnlijk is het een Svcd (mpeg2) dan en die kan inderdaad niet geopent worden met tmpg althans niet direct.

ga eens naar file -> Mpeg tools een neem het tabblad simple DE-multiplex.
laad daar het mpeg file in bij de bovenste regel
de andere regels ( video en audio ) vult tmpg zelf in.
klik dan op run.
het file zal nu gesplitst worden in video en audio file.
als dat gedaan is ga je terug naar het hoofd scherm van tmpg en laad je bij video file het zojuist opgeslagen file en bij audio het zelfde.

nu kun je de template kiezen die je wilt gebruiken te bereiken via load.
en zal tmpgencoder het hoogst waarschijnlijk wel doen.

anders zou je eens hier kunnen kijken

http://www.dvdrhelp.com/mpeg2tovcd.htm
 
Tazman ik heb geprobeerd wat je me aanrade, maar het lukte zo ook niet. Ik heb hem dan maar gebrand met nero als een niet standaard vcd, dat is wel gelukt en mijn dvd speler speelt hem af. Allen alvast bedankt voor jullie hulp.
 
dan heb je dus waarschijnlijk eens kvcd gehad of een skvcd inderdaad geen standaard mpeg1 of 2.
is ook een manier om een complete film op 1 cdr te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan