Film van laptop op tv afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

badslayer

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Ik heb films op mijn laptop staan en die wil ik op mijn plasma tv aspelen.
Nou doe ik die blauwe stekker in mijn TV en in mijn laptop zelfde steker dat als je jou laptop op een ander beeldscherm aan sluit. Nou hij gaat gewoon aan en ik zie gewoon het beeld kan met de muis bewegen op het scherm maar als ik mijn video start gaat die uit, en als ik de video sluit gaat die weer aan.

Ik heb dit snel nodig plz antwoord geven!!!

Mvg

Ik heb films op mijn laptop staan en die wil ik op mijn plasma tv aspelen.
Nou doe ik die blauwe stekker in mijn TV en in mijn laptop zelfde steker dat als je jou laptop op een ander beeldscherm aan sluit. Nou hij gaat gewoon aan en ik zie gewoon het beeld kan met de muis bewegen op het scherm maar als ik mijn video start gaat die uit, en als ik de video sluit gaat die weer aan.

Ik heb dit snel nodig plz antwoord geven!!!

Mvg

probeer eens een andere mediaspeler ;)

deze bijvoorbeeld

Kan je (spijtig genoeg) lang op zoeken wat het is volgens mij :confused:

Probeer eens met de FN toets FN + F2 (de F toets waar zo'n "tv schermpje" op staat.

Ik heb ook eens gehad dat de film afspeelde op mijn laptop en dat ik dan pas de film moest verslepen met de muis naar mijn TV scherm toe. Eigenlijk naast het beeld van mijn laptop zetten,
Je TV is een 2de beeldscherm, je versleept de film dus van scherm 1 naar scherm 2.

Succes

Kan je (spijtig genoeg) lang op zoeken wat het is volgens mij :confused:

Probeer eens met de FN toets FN + F2 (de F toets waar zo'n "tv schermpje" op staat.

Ik heb ook eens gehad dat de film afspeelde op mijn laptop en dat ik dan pas de film moest verslepen met de muis naar mijn TV scherm toe. Eigenlijk naast het beeld van mijn laptop zetten,
Je TV is een 2de beeldscherm, je versleept de film dus van scherm 1 naar scherm 2.

Succes

ik denk dat hij een clone van het scherm heeft ;) dus 2x precies hetzelfde

Jep, ik had cloon maar nu is het gelukt en heb ik hem versleept maar het balkje van windows media player staat er nog onder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan