film van pc kijken op tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter lin10
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lin10

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2002
Ik heb wat films en series op een externe harddisk staan, deze brand ik meestal op een dvd of ik kijk ze op mijn pc.
Is het mogelijk om deze externe harddisk aan te sluiten op de tv en de film zonder te branden te kijken via de tv?

Hoi,

Zelf gebruik ik een multimedia hdd! Je hebt ze ook in de draadloze varianten.

Ideaal. Het scheeldt een hoop dvd's!:thumb:

als je tv een usb aansluiting heeft kan het.

Ligt er wel aan welk formaat je videobestand is. Vaak ondersteunt usb van je tv alleen mpg en dat is in de regel niet het formaat dat je downloadt. Dus dat wordt converteren als je het op deze manier wil doen. Om over ondertitels maar te zwijgen. Betere opties zijn inderdaad een multimedia hdd of tv-out van je pc (indien aanwezig).

Zo'n multimedia hdd lijkt me wel wat. :thumb:
Kan je daar iso, img en video_ts op afspelen?
Bedankt voor jullie reacties.

Zo'n multimedia hdd lijkt me wel wat. :thumb:
Kan je daar iso, img en video_ts op afspelen?
Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben er zeer tevreden over.:thumb:

Het enige minpuntje van mijn speler (aangeschaft in duitsland, was goedkoper:D) is dat het geen iso kan afspelen.
Er zit verschil in hoor, kijk daarvoor bij de specificaties. Die van mij speelt: fotobestanden, mpeg, video_ts, avi, divx,xvid,wmv,mp3 af! De iso's brand ik nog! De prijzen varieren van +/- 80 tot 500 euro!

Ik heb er een gekocht. Ik mag nog ruilen.
Bij BCC heb ik de HMB110 gekocht voor € 99,00.
Gelijk aansluiten en kijken wat deze doet.
Hij speelt geen ISO/IMG, merk ik nu na het proberen.
Wel video_ts maar dan zonder ondertiteling.
Enig idee hoe ik de ondertiteling er bij krijg?

Denk dat ik hem terug ga brengen en wat anders ga kopen.
Of het moet nog lukken met de ondertiteling. Enig idee?
:o

Hoi,

Dat die dingen geen iso/img ondersteunen is bekend! Er zijn er maar héél weinig die dit wel ondersteunen.
Wat de ondertiteling betreft, op mijn afstandbediening die erbij zit, zit een knop "subtitles".
Hiermee regel ik dit.

Anders moet je ff in de documentatie of gebruikershandleiding kijken of ondertiteling wel kan. Dit lijkt me wel, omdat het in de video_ts map inzit. Zo niet, zou ik mij laten adviseren in de winkel wat de mogelijkheden zijn!

Succes..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan