film van pc naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

martens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
283
Hallo, ik heb een film gedownload en deze zou ik graag op mijn tv afspelen, dus van pc naar tv, hoe moet ik dit doen.
Ik heb een tv kaart in mijn pc.

groetjes martens
 
hier kan ik wel iets mee denk ik.
ik ga dit uitproberen.
bedankt voor de hulp

groetjes martens
 
Hallo, ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb als kaart de NVIDEA GEFORCE2 MX 100/200, waar kan ik deze kaart updaten zo dat het misschien wel kan werken, of wat kan ik anders doen om het te laten werken?

groetjes martens
 
Heb je op je videokaart TV-Out? :) Zo'n soort aansluiting moet dat zijn (zwarte)..

Anders zou je hier ook nog kunnen kijken :D
 
Ik heb wel een composiet (gele) aansluiting op de grafische kaart, op mijn tv kaart heb ik wel een s-video aansluiting, dit is een tv kaart van pinacle volgens mij de RAVE maar deze krijg ik ook niet geupdate ( tenminste ik weet niet waar ik dit moet doen.)
 
Op een TV kaart zit meestal alleen een s-vidio ingang, dit is geen uitgang, het zal dus moeten via de video out van de grafische kaart, indien daar geen s-video op zit, en dan kun je weer die gebruiksaanwijzingen doornemen, bij de nVidia gebruikers interface, het instelmenu, moet wel eerst aangeven dat je alle opties wilt kunnen instellen en dan zoeken naar de clone, en overlay instellingen.
 
kun je mij misschien vertellen waar ik de gebruikers interface kan vinden om de instellingen aan te passen.
 
martens zei:
kun je mij misschien vertellen waar ik de gebruikers interface kan vinden om de instellingen aan te passen.

Nee.:p

Heb wel een link waar het allemaal mooi op staat beschreven, deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan